Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،علی ضمیری کامل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش بزرگ صبحگاهی در همدان اظهار داشت: همایش بزرگ صبحگاهی پنجشنبه 19 بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر از ساعت ۶ تا ۷ صبح در سالن ابن سینا همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این همایش ویژه آقایان بوده و ورزشکاران سالن‌های همایش صبحگاهی سراسر همدان در این همایش شرکت می‌کنند. 


معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به‌رایگان شدن سالن‌های ورزشی همدان برای ورزش صبحگاهی گفت: سالن‌های ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان همه‌روزه از ساعت ۵ تا ۸ صبح به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قرارگرفته و با اعزام مربی ورزش همگانی را به‌خوبی در سالن‌ها طی ساعت اولیه صبح ترویج داده ایم. 


وی خاطرنشان کرد: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و در این راه شهرداری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز یک سالن به‌طور رایگان و دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲ سالن به‌طور رایگان در اختیار این طرح قرار داده‌اند. 


معاون توسعه ورزشی  با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان‌همدان فعال است. 


ضمیری کامل عنوان کرد: در شهر همدان ۱۴ ایستگاه آقایان و ۲۲ ایستگاه بانوان راه‌اندازی شده و روزانه نزدیک به چندین هزار نفر در این ایستگاه‌ها فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال