Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@02:56:36 GMT

واکنش عنایتی به آشتی کنان رحمتی و قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۴۵۷۱

به گزارش وانانیوز، 

رضا عنایتی در مورد اینکه او نمی‌تواند به خاطر اینکه مدرک A آسیا را ندارد در نشست خبری حاضر شود، اظهار داشت: اطلاعی در این باره ندارم و فردا مطمئنا مانند قبل در نشست خبری حاضر خواهم شد.

 

وی در مورد اینکه اگر او در نشست حاضر شود سه میلیون تومان جریمه خواهد شد، تصریح کرد: من دیروز با فتاحی صحبت کردم و او به من گفت که مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اگر در نشست حاضر می‌شویم به احترام رسانه‌ها،خبرنگاران و تلوزیون است. اگر هم نشد که به نشست برویم با سایت باشگاه صحبت خواهیم کرد.خبرنگاران عزیز هم خیلی راحت می‌توانند از روی سایت باشگاه صحبت‌ها را بردارند.

 

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص دیدار تیمش برابر پیکان تصریح کرد: بازی با پیکان هم مسابقه فوق‌العاده سختی برای ما محسوب می‌شود. این بازی سه امتیازش می‌تواند ما را به جدول باز گرداند. البته می‌دانیم که پیکان هم تیم سخت‌کوشی است اما ما تلاش می‌کنیم تا با کسب امتیاز از این بازی بتوانیم شرایطمان را تغییر دهیم و امیدوارم روز جمعه هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارد و بتوانیم موفق عمل کنیم.

 

عنایتی خاطر نشان کرد: میر هانی هاشمی در تیم ما سه اخطاره است و نمی‌تواند در این بازی تیم ما را همراهی کند. فنایی،عمران‌زاده و یکی دو بازیکن دیگر ما هم مصدوم هستند و فکر نمی‌کنم در این مسابقه بتوانند ما را همراهی کنند.

 

وی در خصوص اینکه حنیف عمران‌زاده در بازی گذشته روی نیمکت خوابش برده بود، خاطر نشان کرد:حنیف کمی سردش بود و به همین خاطر مثل بچه‌ها زیر پتو کز کرده بود.

 

عنایتی در مورد طلبش از استقلال خاطرنشان کرد: امیدواریم که مشکل این هفته حل شود.

 

وی در خصوص آشتی رحمتی و قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: کار خیلی قشنگی بود که صورت گرفت و باید به بزرگترها و کسانی که در فوتبال ما نقش داشتند احترام گذاشت. احترام به بزرگتر جزو واجبات است. این حرکت مهدی رحمتی کار خوبی بود چرا که همه باید از زیبایی‌های فوتبال لذت ببریم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال