Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اتفاقات و ساختارشکنی اخیر عده‌ای فریب خورده، لزوم حضور مردم در راهپیمایی، نسبت به سال‌های گذشته مهم تر است.

 علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتقاد و اعتراضات اقتصادی و اجتماعی، حق مسلم مردم است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز به این حق مردم اشاره شده است، اکثریت مردم با اصل نظام مشکلی ندارند و اعتراضات نسبت به بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد بود که به حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسئولین نظام به مشکلات واقف و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری پیگیر حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم هستند، تصریح کرد: اما عده ای از ضد انقلابان با خط گرفتن از استکبار جهانی به دنبال سوءاستفاده از این وضعیت هستند.

نماینده مردم بجنورد در خانه ملت بر ضرورت وحدت و همدلی ملت در حل مشکلات تاکید کرد و یادآور شد: امروز بیش از هز زمانی کشور نیازمند همدلی برای توسعه است چرا که گام های موفقیت رو به جلو و دشمن از این وضعیت خشمگین است.

قربانی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال های گذشته از اهمیت فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تنها پیام این حضور برای مستکبران، تبعیت از رهبری است و به دنیا با این حضور می گوییم تا آخرین نفس پشت سر رهبر عزیز انقلاب خواهیم بود.

وی اضافه کرد: دشمنان با بهره گرفتن از کوچک ترین نقطه ضعف ها تبلیغ می کنند که مردم نظام را نمی خواهند ولی همین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

قربانی با تاکید بر اینکه خوشبختانه ملت ایران در همه عرصه ها با حضور به موقع خود نشان داده که پیرو آرمان های انقلاب است، گفت: امسال نیز با حضور با بصیرت این مردم دشمنان اسلام دوباره ناامید خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم

رئیس سازمان صداوسیما در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال ۱۴۰۲ در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

من این مژده را به طرفداران ورزش به خصوص فوتبال میدهم که همراه با وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم.

پس از تصویب برنامه هفتم توسعه ما حداکثر شش ماه فرصت داریم که حق پخش را تعیین تکلیف کنیم.

از هموطنان عزیزمان برای ارائه کیفیت پایین تصاویر مسابقات فوتبال عذرخواهی میکنم.

بعضی از مراکز استان های صدا و سیما از قابلیت فیلمبرداری HD متاسفانه برخوردار نیستند.

ما برای اینکه به وضعیت مطلوب برسیم در حال تجهیز واحد های سیار HD هستیم که مسابقات با کیفیت مطلوب تقدیم هموطنانمان شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی