Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:20:57 GMT

ملوان نداجا قهرمان قايقراني آب هاي آرام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۵۲۹۲

ملوان نداجا قهرمان قايقراني آب هاي آرام شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- پنجمين دوره ليگ قايقراني آب هاي آرام آقايان تيم ملوان نداجا با 396 امتياز به قهرماني رسيد.

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون قايقراني، پنجمين دوره ليگ آب هاي آرام آقايان با حضور باشگاه هاي مقاومت بسيج، قوا، هيات تهران، هيات نوشهر و پارس پليمر، پاس، مرزباني ناجا و ملوان نداجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته چهارم و پاياني اين رقابت ها امروز 18 بهمن ماه در درياچه آزادي برگزار شد.
قايقرانان در اين هفته از رقابت ها در پنج ماده استقامتي به مصاف هم رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.
در کاياک يکنفره 2000 متر «علي آقا ميرزايي» از ملوان نداجا اول شد، «امين بوداغي» از مرزباني ناجا دوم و «اميد احمدي» از ملوان نداجا در جايگاه سوم قرار گرفتند.
در کانوي يکنفره 2000 متر «نبي رضايي» از ملوان نداجا اول، «کيا اسکنداني» از مرزباني ناجا دوم و «هومن کريمي» از ملوان نداجا جايگاه سوم را از آن خود کردند.
در کاياک يکنفره 5000 متر «فرزين اسدي» از ملوان نداجا مقام اول، «بابک دربان» از مقاومت بسيج دوم و «صادق زماني» از مرزباني نداجا مقام سوم را بدست آوردند.
در کانوي يکنفره 5000 متر «کيا اسکنداني» از مرزباني ناجا اول شد، «نبي رضايي» و همون کريمي» از ملوان نداجا مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
در کاياک دونفره 5000 متر «امير خانساري و محمدرضا صياد مومن» از ملوان نداجا مقام اول، «پوريا شريفي و مسعود شاهپوري» از مقاومت بسيج مقام دوم، «سجاد فرشچي و سينا زارعي» از قوا رده سوم را به خود اختصاص دادند.
بر اين اساس در پايان ليگ آب هاي آرام باشگاه ملوان نداجا با 396 امتياز به صدرنشيني خود ادامه داد، مقاومت بسيج با 346 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت و مرزباني ناجا با 328 امتياز در رده سوم ايستاد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي ** 1528 **1368
خبرنگار: حسن تميمي** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟