Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تامین سرمایه در گردش , تامین نهاده‌ها و بازار فروش از مشکلات کارگاه‌های تولیدی استان است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارس خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهری هنری ظهر امروز  در مراسم افتتاح فاز عملیاتی 2 هزار و 100 واحد طرح مردمی پرواربندی دام 15 رأسی در کشور به نمایندگی در خراسان جنوبی اظهار داشت: تامین سرمایه در گردش، تامین نهاده‌ها، بازار فروش محصولات تولیدی و مشکل تسهیلات از مهمترین مشکلات کارگاه‌های تولیدی استان خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: از مباحث امروز جنگ اقتصادی است که باید با حضور مردم در این صحنه و هدایت به سمت اقتصاد مقاومتی قدمی برداشته شود.

فرماندار شهرستان خوسف نیز در این مراسم با بیان اینکه از مشکلات اصلی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی فروش محصولات تولیدی است افزود: اقتصاد مقاومتی همواره دغدغه تمامی مسئولان بوده که در این راستا وارد شده‌اند.

محمد شفیعی افزود: در شهرستان خوسف با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی اقدامات خوبی برای کمک به اشتغال روستائیان صورت گرفته است و در این راستا 38 روستا در خوسف مشخص شده تا در قالب کارگاه‌های مقاومتی زمین در اختیار بهره‌برداران قرار داده شود.

وی بیان کرد: خشکسالی‌های متوالی در خراسان جنوبی مشکلات اقتصادی برای روستائیان به وجود آروده که تلاش‌های زیادی در این شهرستان با کمک روستائیان انجام شده است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی