Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در همایش پرچمداران انقلاب و بصیرت فاطمی که به مناسبت دهه مبارک فجر در فاطمیه روستای نصرآباد گرگان به همت حوزه حضرت مریم(س) برگزارشد اظهار داشت:انقلاب ما در حالی به پیروزی رسید که روزگاری در این کشور امریکایی ها حق توحش میگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه بیان کرد: عده ای با اینکه روزگاری جزو انقلابیون بودند ، امروز از صف انقلابیون جدا شده اند و خطشان را گم کرده اند.

مهاجر با اشاره به اینکه اگر در موضوعات اقتصادی مشکلاتی داریم و مردم نیز معترض هستند اذعان کرد:دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد این است که به انقلاب اسلامی ضربه بزند و در این راه از هیچ کوشش فروگذار نخواهد بود و دائما با نقشه های گوناگون از جمله مسائل اقتصادی و تحریم های مختلف به دنبال ناکار آمد جلوه دادن انقلاب اسلامی در اذهان عمومی مردم است  البته مردم باید آگاه باشند و با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد راه حل آن را کف خیابان نبینند.

فرمانده سپاه گرگان افزود : در جریان نا آرامیهای اخیر در کشور و فتنه دیماه از سوی منافقین و سلطنت طلب ها بسیج و سپاه با حضور خود در کنار برادران ناجا توانستند عواملی را دستگیر کنند که ارتباط مستقیم با منافقین داشتند.

وی تصریح کرد : بسیج و سپاه با قدرت و صلابت خود اجازه نخواهد داد یک عده فریب خورده و منافق به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

مهاجر در بخش دیگری از سخنان با طرح این سوال که آیا سبک زندگی مردم ما اسلامی و انقلابی است اذعان داشت:انقلاب اسلامی بوجود آمد تا مردم از اشرافی گری و سبک زندگی غربی جدا بشوند و با توجه به سیره عملی پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین علیم السلام سبک زندگی اسلامی و انقلابی را در پیش بگیرند اما امروز در جامعه آیا این واقعیت وجود دارد یا خیر؟

فرمانده سپاه گرگان با عنوان اینکه بسیج باید پیشرو در سبک زندگی اسلامی و انقلابی باشد گفت : بسیجی ضمن برخورداری از بصیرت باید سبک زندگیش انقلابی و اسلامی باشد و مسجد ، هیئت و بسیج بهانه ای باید باشد تا ما یکدیگر را بسازیم.

وی در پایان بیان کرد : بسیج ما باید اهل روضه امام حسین(ع) باشد تا مسیری که در پیش میگیرد به انحراف کشیده نشود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ قشر‌های مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان در راهپیمایی عملیات غرورآفرین و مقتدرانه سپاه با سردادن شعار سپاه انقلابی تشکر تشکر از اقدام قاطعانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران پایگاه‌های نظامی صهیونیست قدردانی کردند.
مردم انقلابی ایلام در این راهپیمایی که از مصلای امام خمینی شهر ایلام تا چهار راه مادر ادامه دارد با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی در نوار غزه به جهانیان ابراز کردند و سکوت خفت بار مجامع بین المللی و حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج