Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، مراسم کلنگ زنی سامانه های آب رسانی غرب تهران با حضور معاون وزیر، استاندار تهران، مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، شهردار منطقه 22  و جمعی از مسئولان  برگزار شد.

خاطر نشان میگردد، این طرح ها شامل افتتاح و کلنگ زنی مخازن، خطوط انتقال ،سامانه های آب رسانی و حفر وتجهیز چاه است و اعتبار تخصیص داده شده به این طرح ها معادل ٤٣٠میلیارد ریال را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، بهره برداری از مخزن ١٥هزار مترمکعبی شهید حسینی و کلنگ زنی یک باب مخزن ٤٠هزارمتر مکعبی از مهمترین این طرح ها بود که  با حضور مقیمی استاندار تهران به بهره برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد

ایسنا/هرمزگان به مناسبت هفته سلامت، پارک «دادا و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، توسط شهردار بندرعباس کلنگ‌زنی شد.

 امروز جمعه هفتم اردیبهشت پارک «دادا و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، توسط شهردار بندرعباس کلنگ‌زنی شد.

غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه جمعیت، امیدواریم سازمان‌های دیگر نیز این موضوع را مورد نظر قرار دهند و در جهت آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهم برای هر کشوری است، افزود: باتوجه به اینکه جمعیت به سمت سالمندی پیش می‌رود و جمعیت پویا و فعال در کشور کم می‌شود، لذا ضرورت دارد که به فرزندآوری توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: کشوری که نیروی جوان و نیروی کار نداشته باشد، محکوم به فنا خواهد بود.

جاودان با اشاره به هفته سلامت، اظهار کرد: باتوجه به گستردگی استان، همکاران ما در نقاط مختلف استان در حال ارائه خدمت به مردم هستند که از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ما در زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در کشور و استان هرمزگان شرایط بسیار خوبی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که در حوزه علم و توانمندی‌های پزشکی در سطح اروپا هستیم و پزشکان و کادر درمان بسیار خوب و توانمندی داریم.

غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های واگیر در کشور ما ریشه‌کن شده، تصریح کرد: از ابتدای دولت آیت‌الله‌ رئیسی تا امروز در استان هرمزگان بیش از ۱۵۰ میلیون خدمت بهداشتی و درمانی به مردم داده شده است.

وی گفت: در ایام عید نوروز بیش از ۷۷ هزار نفر در بیمارستان‌های استان پذیرش شده‌اند.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس نیز در این مراسم، بیان کرد: عروسک‌های کاکا و دادا در بهمن‌ماه سال گذشته رونمایی شدند و در مراسم رونمایی، احداث پارکی با این عنوان مطرح شد.

وی افزود: این پارک زیبا با امکاناتی شامل فضای بازی کودکان، فواره خشک و فواره خیس احداث خواهد شد.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: قدرت کشورها بر سه اصل است: جمعیت، فضای جغرافیایی و پول و ثروتی که همان جمعیت به دست می‌آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد