Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد علی آقا طیبی آثار رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، مشخص شد که یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر ۴۴ عدد ترمه رومیزی آغشته به تریاک و شیره تریاک را به تهران وارد کرده و در انباری واقع در این محدوه دپو کرده وی قرار است به مالک انباری سه میلیارد ریال وجه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۰ تهران قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم صادر و ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند این متهم را در همان محدوده شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دستور مقام قضایی به زندان منتقل و متعاقباً چند روز بعد برادر متهم که در امر توزیع مواد مخدر همکاری داشت نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، اظهار کرد: متهمان بنابر دستور مقام قضایی تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر و قصد انتقال این مواد به یکی از کشور‌های همسایه، اعتراف کردند.

سرگرد طیبی، در پایان، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به جرم خود به همراه ۴۷ کیلوگرم تریاک مکشوفه راهی دادسرا و بنابر دستور مقام قضایی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/

دستگیری 2 برادر به جرم قاچاق مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند