Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@13:40:16 GMT

22 بهمن نماد ایستادگی و قیام ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۵۹۷۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تبریک این روز به ملت شریف و بزرگ ایران، اظهار کرد: مردم در روز 22 بهمن ماه برای اقامه عدل و ارزش های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود و از همه مهمتر با یک خودباوری تبلور یافته به رهبری امام راحل(قدس الله نفسه الزکیه)، علیه طاغوت قیام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور وحدت، انسجام و بصیرتی است که در این راهپیمایی ها تبلور پیدا می کند، افزود: در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب، ملت بزرگ ایران، هر ساله در روز 22 بهمن همین معنا را به ظهور می رسانند و با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند که با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می ایستند.

آملی لاریجانی اظهار کرد: مردم ما علی رغم اختلاف نظر و سلیقه های سیاسی، وقتی پای امنیت ملی به میان می آید و بحث اقتدار ملی و مصالح عامه کشور مطرح می شود همه در صحنه حاضر می شوند و این سرمایه بسیار گرانبهایی است که همه بویژه ما مسئولین باید به آن توجه داشته باشیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن با وجود بصیرت و حضور مردم در صحنه، هیچ گاه نمی تواند به این کشور تعدی کند، تحریم های دشمن را در طول این سالها بی اثر دانست و گفت: مردم ما با تکیه بر استعدادهای خود در کشور بویژه استعدادهای نسل جوان، بر پای خود ایستاده و با قدرت ایمان پیش می روند. بزرگترین سرمایه یک کشور ایمان و بصیرت است که آن کشور را در صحنه حاضر نگه می دارد و مسئولان امروز باید قدردان این ملت باشند.

آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم عزیز، بصیر و شریف ما همچون سالهای گذشته در یوم الله 22 بهمن حضوری پرشکوه و عظیم داشته باشند به طوری که وحدت و انسجام یکپارچه خود را به رخ جهانیان خصوصاً استکبار جهانی و آمریکای مغرور و مدعی بکشند.

رئیس دستگاه قضا با بیان این مطلب که مطمئن هستیم مردم ما با سلاح عظیم ایمانی باز هم عزت را برای خودشان می خرند و همچون همیشه پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان خواهند داد، اظهار کرد: دشمنانی که اذناب آمریکا در منطقه هستند و چه خود شیطان بزرگ که دائماً در مقام ایذاء مردم کشور ماست و گاهی با نفاق، خودش را مدعی همدردی با مردم نشان می دهد قادر نخواهند بود یک ملت بزرگ، با سابقه تمدنی عظیم و ایمان قوی با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری را به عقب بنشانند.

آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: همه ما مطمئن هستیم که با حضور در این صحنه، اقتدار کشور را بیمه و امنیت ملی را تثبیت کرده و در منطقه و صحنه جهانی به اقتدار کشور افزوده ایم و این یک وظیفه شرعی، سیاسی و عبادی را بر عهده کسی که شرکت در راهپیمایی برای او میسور است، قرار می دهد.

وی با تاکید بر این مطلب که ان شاء الله امسال هم مانند سالهای گذشته این فریضه الهی، سیاسی و عبادی را همه به اَتَمّ وجه انجام خواهیم داد، تاکید کرد: مسئولین باید قدردان این مردم باشند، خدمت به مردم را عبادت و وظیفه بدانند و هر آنچه برای آنها مقدوراست را انجام دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز به برکت وجود کارگران، اعتماد به نفس ملی تقویت شده است، اظهار کرد: پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است.

مالک رحمتی امروز، ۱۱ اردیبهشت در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارگر، با اشاره به تقدس کار در آموزه‌های دینی مطرح کرد: از منظر دینی، کار یک مفهوم مقدس و کارگری یک شغل شریف است و باید این فرهنگ در جامعه جا بیفتد که از شغل کارگری با عزت و افتخار یاد کنیم.

وی با بیان اینکه کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است، افزود: امروز به برکت وجود کارگران و خودکفایی در بسیاری از صنایع، اعتماد به نفس ملی تقویت شده و در سایه ارزشی که نظام جمهوری اسلامی به نیروی کار می‌دهد، به یک عزت و اقتدار بالایی در دنیا دست یافته‌ایم. 

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است، گفت: عملیات وعده صادق نیز یکی از نتایج نیروی فنی و متخصص کشورمان بود که دنیا را مات و مبهوت خود کرد و امروز شاهدیم که در امتداد این عملیات و وعده مقام معظم رهبری مبنی بر فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی، خیزش عمومی علیه این رژیم در آمریکا و سایر کشورها شکل گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تضمین کیفیت کار را یکی از مقوله‌های بسیار مهم در حوزه کارگری دانست و گفت: تحقق جهش تولید و صادرات در گرو تولید محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و جهانی است که حرف اول و آخر را در این زمینه کارگران می‌زنند.

وی بیان کرد: اگر کارگران با عشق و علاقه و انگیزه کار کنند و تعهد به کیفیت تولیدات را در روند تولید رعایت کنند قطعاً محصولات باکیفیتی تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کشور در عرصه‌های مختلف به رشد و توسعه غیرقابل‌باور رسیده، اما این پیشرفت‌ها به درستی به جامعه منعکس نشده، اضافه کرد: مسیر امیدآفرینی در جامعه، روایت پیشرفت‌هایی است که در جای‌جای کشور اتفاق می‌افتد.

رحمتی با اشاره به اینکه روایت صحیح پیشرفت، وظیفه مدیران، روابط عمومی‌ها و اهالی رسانه است، خواستار برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اقشار مختلف ازجمله دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی مدیران اجرایی استان توسط دستگاه‌های اجرایی شد.

وی به مشکلات کارگری نیز اشاره کرد و گفت: یکی از این مشکلات، مسکن کارگران است که باید با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن، بتوانیم مشکل کارگران را در این زمینه حل کنیم و قطعاً این قدم بزرگی در ارتقای سطح معیشت کارگران عزیز خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری آذربایجان شرقی،  وی درخصوص حقوق و دستمزد کارگران نیز اذعان کرد: تعیین حقوق و دستمزد یک کار تخصصی در سطح کلان کشوری است، آن‌چه به استان مربوط است استفاده از سایر تسهیلات مانند اعطای سهام صنایع به کارگران در راستای ارتقای معیشت و اطمینان خاطر کارگران نسبت به آینده شغلی است که در این زمینه هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت