Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ابرکوه با تقدیم ۲۷۵ شهید به انقلاب اسلامی ثابت کردند که همیشه در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی ره و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظمی نسب با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: با توجه به سابقه انقلابی مردم ابرکوه، حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه پر شور و باشکوه خواهد بود.

انتهای پیام/ ا

مردم ابرکوه همچون همیشه پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم کازرون در حمایت از وعده صادق + فیلم و تصاویر

مردم شهید ولایتمدار و انقلابی شهر کازرون پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور در میدان شهداء با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» جنایات این رژیم منحوس صهیونیست را محکوم کردند.

در این تجمع مردمی، اقشار مختلفی از مردم و به ویژه نسل جوان و انقلابی حضور داشتند و همه یکصدا از جنایت‌های متعدد این رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند. 

تجمع کنندگان با شعار‌های سپاه قهرمان تشکر تشکر و ارتش دلاور تشکر عملیات بامداد امروز رزمندگان اسلام در بمباران شهر‌های اسرائیل را حمایت کردند.مردم در پایان از نیرو‌های مسلح حاضر در مراسم نیز تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • حضور مردم کازرون در حمایت از وعده صادق + فیلم و تصاویر
  • حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق