Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:25:23 GMT

طرح هادی روستای «علنقیه» در تاکستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۶۱۱۰

طرح هادی روستای «علنقیه» در تاکستان افتتاح شد

تاکستان- به مناسبت دهه مبارک فجر طرح هادی روستای علنقیه از توابع تاکستان با ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر  روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان، حجت الاسلام رمضانی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قزوین، گونجی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن، سعید خدایاری مدیر بنیاد مسکن شهرستان تاکستان، اسماعیلی بخشدار مرکزی تاکستان و دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی طرح هادی روستای علنقیه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ۴۸۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اجرا شده است.

در این طرح اجرای کانال و دیواره سنگی بطول۳۰۰ متر و همچنین۵۲۰۰ مترمربع سنگ فرش و۵۲۰۰ مترمربع آسفالت توسط بنیاد مسکن اجرا شده است.

عملیات زیرسازی و جدول گذاری معابر روستا نیز پس از امضاء تفاهم نامه مشارکت میان بنیاد مسکن و بخشداری توسط دهیاری روستا صورت گرفته است.

سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان در مراسم افتتاح این طرح گفت: با خدمات انجام شده از سوی دولت شاهد تغییر چهره روستاهای کشور هستیم که در این میان خدمات بنیاد مسکن قابل توجه است.

وی گفت: اجرای طرح هادی از کارهای ارزشمند بنیاد مسکن است که توانسته زمینه کاهش مهاجرت در روستاها را فراهم کند.

فرماندار تاکستان یادآورشد: مشارکت مردم روستا در اجرای طرح های عمرانی نیز از فعالیتهایی است که به توسعه و آبادانی مناطق کمک کرده و این روند باید تداوم یابد.

طاهرخانی تصریح کرد: اجرای طرح های هادی زمینه تامین زیبایی و بهداشت در روستاها را مهیا کرده و امیدواریم در سایر روستاها نیز عملیاتی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب