Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به همراه جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه از سایت شرکت سنگ آهن گهر زمین به منظور شناخت بیشتر از فعالیت‌های مختلف این شرکت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر معدن گهر زمین در این بازدید با توجه به ظرفیت خوب این معدن عنوان کرد: «ذخیره این معدن حدود 643 میلیون تن است و استخراج توده معدنی از بخش شمالی توده به روش open pit mining آغاز شده است که امیدواریم بتوانیم باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده در سال 96 حدود 15 میلیون تن سنگ آهن از این توده معدنی استخراج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ugd پناهی با بیان اینکه عملیات معدن در پله هایی با ارتفاع 15 متر انجام شده است گفت: «تولید معدن تاکنون روند رو به رشدی را طی کرده است و مقدار تولید در 9 ماهه اول سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 120 درصد رشد داشته است.»

در ادامه این بازدید بازدیدکنندگان از محل کارخانه سنگ شکن و کارخانه‌های کنسانتره بازدید کردند و از نزدیک با مراحل انجام کار آشنا شدند.

دکتر علی یعقوبی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در پایان این بازدید از مدیران شرکت سنگ آهن گهر زمین تشکر کرد و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

معدن سنگ آهن گهر زمین با ذخیره زمین شناسی بالغ بر 634 میلیون تن، یکی از بزرگترین ذخایر سنگ آهن در کشور است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان