Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:03:01 GMT

حضور یاوری در تمرینات طلایی پوشان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۶۴۲۶

محمود یاوری امروز میهمان تمرینات سپاهان بود که زیر نظر ابراهیم زاده برای دیدار برابر نفت تهران آماده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال سپاهان این روزها در مجموعه صفائیه دنبال می شود و بازیکنان شبانه روزی زیر نظر ابراهیم زاده برنامه های مدنظر این مربی را اجرا می کنند تا برای ادامه مسابقات آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود یاوری که سابقه ی زیادی در باشگاه سپاهان دارد، پس از انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان مشاور فنی تیم فعالیت می کند و در تمرین امروز طلایی پوشان نیز شاهد عملکرد بازیکنان بود تا توصیه های خود را به سرمربی جدید طلایی پوشان انتقال دهد.


گفتنی است که سپاهانی ها پس از چهار شکست پیاپی امیدوارند که با پیروزی برابر نفت تهران که روز جمعه این مسابقه در چارچوب هفته بیست و سوم برگزار می شود، به شرایط خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشند.


عکس ها از شهرام شریفی

 

 

 

محمود یاوری فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است

بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و ملی پوش اسکیت هنری اظهار کرد: ما در ۲۷ فروردین ماه عازم جزیره  قشم شدیم برای  طرح آموزشی که وزارت ورزش برای ملی پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی در نظر گرفته بود. در روز اول یک دیدار با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که برای ما مفید بود به دلیل اینکه کلاس ملی پوشان مطرح و درباره آن صحبت  شد. خیلی خوشحالم که در این دوره که اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و روایت  پیشرفت بود در کنار قهرمانان و ملی پوشان کشورمان  حضور داشتم.

او افزود: سال گذشته برای رشته اسکیت هنری سال بسیار خوبی بود به دلیل اینکه ما پس از سال‌ها موفق به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و حتی با تجربه کمی که داشتیم توانستیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را از آن خودمان کنیم و همه این‌ها را از تلاش، سختکوشی و ایجاد انگیزه می‌دانم. ما سال‌ها به مسابقات اعزام نشدیم، اما انگیزه مان را از دست ندادیم و تلاش‌های بی پایان خانم میرزازاده  را در این موفقیت موثر می‌دانم. در حال حاضر ما در شهریور ماه مسابقات جهانی در رم  را داریم و امیدوارم در آنجا نیز خوش بدرخشیم.

مرادخانی گفت: در حال حاضر شرایطمان خوب است و داریم تمرین می‌کنیم. رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و با کمک‌های فدراسیون اسکیت و هیئت ورزش استان تهران می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

ملی پوش اسکیت هنری تصریح کرد:  بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

او افزود: ما هنوز پاداش مدال مسابقات قهرمانی آسیا را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس