Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران ، در جلسه‌ای که امروز در یکی از دفاتر پیشخوان دولت به همین منظور برگزار شد معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس بیان کرد : به منظور تسهیل ارتباط عموم مردم با شعب کارگزاری‌ها برای انجام خدمات پایه‌ای بازار سرمایه و نیز افزایش ضریب نفوذ و توسعه این بازار، با مجوزی که از سوی فرابورس ایران به کارگزاری مفید داده شد، این کارگزاری می‌تواند خدمات مختلفی را از طریق دفاتر پیشخوان دولت که در این فاز حدود 150 شعبه در 31 استان کشور است به مشتریان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام محسنی خدمات این کارگزاری را که از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مشتریان ارائه می‌شود شامل مواردی همچون قبول مدارک و ثبت نام متقاضیان خدمات کارگزاری مفید، احراز هویت مراجعان، گواهی انطباق اصل مدارک آن‌ها با کپی‌های ارائه‌شده توسط آن‌ها با مهر دفاتر و امضای کارشناس مربوطه، چاپ فرم‌های مشتریان در سامانه افتتاح حساب آنلاین کارگزاری مفید، تطبیق اصالت فرم‌های چاپی با اصل مدارک ارائه‌شده توسط مشتری، اسکن مدارک لازم و بارگذاری آن در سامانه افتتاح حساب توسط دفاتر پیشخوان دولت و ... اعلام کرد.
به گفته محسنی امکان راه‌اندازی ایستگاه‌های آنلاین گروهی نیز در دفاتر پیشخوان دولت برای کارگزاری‌های عضو وجود دارد که به این ترتیب با ارائه مجوزی که از سوی بورس‌ها داده می‌شود، این ایستگاه‌ها می‌توانند در دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شوند و به صورت فیزیکی از فضای این دفاتر برای ارتباطات بیشتر و عمومی‌تر با مشتریان استفاده کنند.
در ادامه این جلسه رئیس هیات‌مدیره کارگزاری مفید نیز با بیان اینکه پیش‌تر تنها در 22 استان دفاتر رسمی بورس برای ارائه خدمات به مشتریان وجود داشت، گفت: اما هم‌اکنون به کمک دفاتر پیشخوان دولت خدماتی از قبیل احراز هویت مشتریان، افتتاح حساب آن‌ها و ... فراهم شده است، ضمن آنکه خدماتی که از این طریق ارائه می‌شود در بیش از 30 استان بوده و دسترسی عمومی و راحت‌تری را برای مردم در اقصی نقاط کشور به منظور بهره‌گیری از سرویس‌های بورسی فراهم می‌کند.
به گفته حمید آذرخش در طراحی پلتفرمی که به این منظور با کمک کارگزاری مفید، دفاتر پیشخوان دولت و دیگر طرف‌های فنی صورت گرفته، ضمن آنکه مقررات سازمان بورس، فرابورس ایران و الزامات و مقررات مبارزه با پولشویی به طور کامل رعایت شده، مسیر امن و قابل اتکایی نیز برای دسترسی فراگیر مشتریان فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان