Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@20:12:42 GMT

نخستین مدیر کل ستادی زن در وزارت اقتصاد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۶۸۸۰

صراط:با پیشنهاد سید رحمت اله اکرمی، معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور، فاطمه دادگر به عنوان نخستین مدیرکل ستادی زن از سوی دکتر کرباسیان به سمت مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار منصوب شد.
به گزارش  فارس، معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور، فاطمه دادگر به عنوان نخستین مدیرکل ستادی زن از سوی مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکمی که از سوی مسعود کرباسیان صادر شده، آمده است: با توجه به تخصص، تعهد، تجارب و توانمندیهای ارزنده سرکار عالی، به این سمت منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت های قانونی خویش، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید درجهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق باشید.
وی پیش از این در سمت مشاور معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاون دفتر حقوقی عهده دار مسئولیت بوده است.

مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر به کارگیری هر چه بیشتر مدیران زن در دولت دوازدهم ،تاکنون خانم‌ها؛ یکتا اشرفی، فرزانه دهنادی و زهره عالی پور را به ترتیب به عنوان رئیس پژوهشکده امور اقتصادی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و عضو هیأت عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی منصوب کرده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است