Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا- دبیر جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی گفت: 80 دانشجو و طلبه از 72 کشور در سی و سومین دوره جشنواره بین المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی حضور می یابند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' محمدحسین رفیعی ' روز چهارشنبه در نشست خبری این جشنواره افزود: بخش مهارتی مسابقات قرآن و حدیث روزهای 23 و 24 بهمن سالجاری در سالن اهل البیت(ع) اصفهان برگزار می شود و حدود 80 نفر از برگزیدگان رشته های مهارتی از کشورهای مختلف در این رقابت ها شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای برگزاری این رویداد از داوران بین المللی استفاده شده و در اختتامیه این دوره از مسابقات از آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان به عنوان شخصیت قرآنی و حدیثی جهان اسلام تجلیل می شود.
دبیر جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی گفت: تا کنون 6 هزار نفر در داخل کشور و پنج هزار نفر در خارج کشور در این مسابقات نامنویسی کرده اند که پس از برگزاری مسابقات خارج از کشور ، این آمار به بیش از 2 برابر افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه توانمندی قرآنی و حدیثی طلاب، موجب تعدیل رقابت ها و تنش های مذهبی در کشورهای دیگر می شود، افزود: تاکنون 20 کشور این مسابقات را برگزار کرده اند و بیشتر مسابقات در ایران برگزار شده است.
800 طلبه از ملیت های مختلف در جامعه المصطفی اصفهان مشغول فراگیری علوم اسلامی هستند.
شعبه های مجتمع آموزشی جامعه المصطفی اکنون در شش شهر مشهد، قم، تهران، گرگان، اصفهان و تبریز دایر هستند.
80 نمایندگی جامعه المصطفی در خارج از کشور وجود دارد که در کشورهای مختلف اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و آسیایی استقرار دارند.
جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌ المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند