Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بودجه ها به نوعی نباشد که فقط مرفهین پولدارتر شوند، گفت: بودجه ها و امکانات برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هزینه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها در دنیا متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همه جای دنیا انقلاب ها با تکیه بر غرب و یا شرق صورت می گیرد اما انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب است که به هیچ کسی تکیه نکرد و تنها با اراده مردم پیروز شد.

این مرجع تقلید با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: ان شاء الله مردم شریف ایران در روز 22بهمن ماه به خیابان ها خواهند آمد و با راهپیمایی با شکوه خود به دشمنان این مرز و بوم ضربه خواهند زد و به آنان ثابت می کنند که علیرغم گذشت حدود40سال از پیروزی انقلاب اسلامی اما همچنان به انقلابشان علاقه دارند و امید کاذبی که در ایام اغتشاشات برایشان به وجود آمد را از بین خواهند برد.

وی بیان داشت:  در شرایطی که آمریکا در صدد متحد کردن اروپایی ها علیه ایران می باشد اما هنوز برخی در داخل به دنبال انتقام گیری از انتخابات هستند و بر طبل اختلاف می کوبند.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه مردم ایران باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند، ابراز داشت: اگر عقل بر ما حاکم باشد به هیچ وجه به دنبال اختلاف و دو دستگی در کشور نمی رویم چرا که اختلاف موجب شکست می شود.

وی اضافه کرد: باید جناح های مختلف کشور دست به دست هم دهند و اگر انتقادی هم دارند به صورت دوستانه مطرح کنند و از ایجاد هرگونه اختلاف در کشور پرهیز کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به درآمدها و هزینه های بودجه کشور خاطرنشان شد: در قسمت درآمدهای بودجه باید به صورتی تدبیر شود که دولت  از اقشار مرفه و اغنیا درآمد کسب کند نه از فقرا و اقشار ضعیف و در قسمت هزینه ها برعکس عمل شود یعنی بودجه ها و امکانات برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هزینه شود نه اینکه در قسمت هزینه های بودجه شاهد این باشیم که تنها مرفهین روز به روز پولدارتر شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح چهارشنبه در دیدار تعدادی از مسوولان خاش و فعلان حوزه آموزش و پرورش این شهرستان که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم انجام شد، با گرامیداشت هفته معلم، افزود: مدیران، معلمان و قشر فرهنگی جامعه، شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند و عملکرد، اقدامات و تلاش های ارزشمند آنان قابل ستایش است.

وی نقش معلمان را هم راستا با نقش انبیا عنوان کرد و بر تکریم این جایگاه در سال، تاکید کرد.

فرمانده سپاه خاش نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تکریم مقام معلم، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای عرصه مقاومت، دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و غیره، وظیفه همه اقشار جامعه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار از حمایت های اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، علما، مسوولان، بزرگان اقوام طوایف و اقشار دیگر جامعه از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه قدردانی کرد.

کد خبر 6093812

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد