Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:44:29 GMT

هفت طرح عمراني در کاشان کلنگ زني شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۷۰۱۹

هفت طرح عمراني در کاشان کلنگ زني شد

خبرگزاري آريا - کاشان- ايرنا- عمليات اجرايي هفت طرح عمراني در کاشان چهارشنبه همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي در آئين هاي جداگانه اي با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان اين شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، معاون استاندار و فرماندار ويژه کاشان اين طرح ها را شامل احداث ميدان هاي شهر مشکات، ساختمان دهياري و پارک بانوان روستاي آب شيرين، پل ارتباطي بر روي رودخانه روستاي سن سن، همچنين ميدان هاي ورودي و شهداي روستاي استرک، تقاطع غيرهمسطح در جاده کاشان - قم (رو به روي روستاي آب شيرين) عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حميدرضا مومنيان گفت: 31 ميليارد و 200 ميليون ريال از محل اعتبارهاي سازمان دهياري ها، تملک دارائي ها، سازمان حمل و نقل جاده اي و شهرداري مشکات براي اجراي اين طرح ها هزينه خواهد شد.
به گزارش ايرنا، همچنين در هفتمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب ديوار ساحلي رودخانه مرکزي روستاي سن سن با اعتبار يک ميليارد و 950 ميليون ريال و پارک روستاي سن سن به وسعت 200 مترمربع (مجهز به وسايل بازي کودکان، نمازخانه، آلاچيق و وسائل ورزشي) با اعتبار يک ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارهاي دهياري اين روستا در آئيني با حضور مسئولان شهرستان کاشان به بهره برداري رسيد.
روستاي سن سن با نزديک به يک هزار و 700 نفر جمعيت در 35 کيلومتري کاشان قرار دارد.
به گفته معاون استاندار و فرماندار ويژه کاشان، در مجموع 292 طرح با اعتبار 2 هزار و 900 ميليارد ﷼ به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر در اين شهرستان افتتاح مي شود.
شهرستان کاشان با جمعيت نزديک به 365 هزار نفر جمعيت در فاصله 200 کيلومتري شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: يوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه