Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:28:54 GMT

فیلمنامه «سرو زیر آب» را ۱۶ بار بازنویسی کردم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۷۱۰۱

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نشست خبری فیلم سبنمایی «سرو زیر آب» با حضور محمدعلی باشه آهنگر کارگردان، سید حامد حسینی تهیه کننده، علی رضا زرین‌دست فیلمبردار، مسعود رایگان، مهتاب نصیرپور، رضا بهبودی و مینا ساداتی بازیگران امروز ۱۸ بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. در ابتدای این جلسه با آهنگر در سخنانی اظهار کرد: فیلمنامه این کار را به اشکال مختلف می‌توان نوشت، اما سلیقه و احساس من این بود که این شکل از روایت بیشتر برای درام قصه نیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من فیلمنامه این کار را سال ۹۰ نوشتم و از همان زمان سالها زمان برد تا بتوانم فیلم را بسازم. درباره این کار باید بگویم ۱۶ بار صرف بازنویسی این کار شد. این اتفاق نیز به هیچ وجه مطلوب نیست. درباره سینمای دفاع مقدس نیز باید بگویم که این حوزه مورد علاقه من است و امیدوارم باز هم بتوانم در این حوزه کار بکنم.

این کارگردان گفت: جالب است بدانید درباره اسم شخصیت ها هم از من ایراد می گرفتند. همچنین به اینکه چرا من شهدای زرتشتی را در فیلم نشان می‌دهم، ایراداتی گرفته می‌شد. اینها تنها مثال‌هایی بود تا بگویم تا چه حد برای این فیلم به من سختی وارد شد. این نگاه مغرضانه در شرایطی است که ما به طور مرتب شعار نزدیکی ادیان را می‌دهیم.

باشه آهنگر ادامه داد: به این فیلم نگویید سفارشی، چون کار سفارشی ۵ سال زمان برای ساختش زمان صرف نمی‌شود. درباره بخش خصوصی هم باید بگویم امیدوارم روزی فرا رسد که این دست آثار مورد توجه بخش خصوصی قرار گیرد.

حسینی تهیه کننده فیلم نیز در این جلسه اظهار کرد: به نظرم با توجه به هزینه‌هایی که در این سال‌ها برای فیلم‌های ایرانی می‌شود، در این کار، یکی از ارزانترین فیلم‌های دفاع مقدس ساخته شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام آزمون‌های مهم ۱۴۰۴

براساس برنامه زمانی فرآیند‌های مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ در طی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ از ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد و این آزمون پنج‌شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ نیز از نیمه دوم اسفندماه سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و در نهایت در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم تیرماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۴ نیز از ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا پنجم آبان‌ماه ادامه دارد و در نهایت آزمون دکتری ۱۴۰۴ در عصر روز پنج شنبه دوم اسفندماه سال آینده برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز همزمان با آزمون دکتری در سه نوبت صبح و عصر روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ و همچنین صبح روز جمعه سوم این ماه برگزار می‌شود همچنین ثبت‌نام پذیرش با آزمون و بدون آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی نیز در مرحله اول از ۲۵ خردادماه ۱۴۰۴ آغاز و تا ۳۱ این‌ماه ادامه دارد و مرحله دوم رشته‌های با سابقه تحصیلی نیز از دوم شهریورماه ۱۴۰۴ آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد. در نهایت آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۴روز جمعه هفتم شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

در نهایت پذیرش رشته‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مرحله اول از ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه این ماه ادامه دارد و پذیرش مرحله دوم یعنی برای رشته‌های باسوابق تحصیلی نیز از دوم شهریورماه ۱۴۰۴ آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد و در نهایت این آزمون روز جمعه هفتم ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان ثبت نام آزمون‌های مهم ۱۴۰۴
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • پیشگویی زمان مرگ دیگران توسط تجربه‌گر مرگ
  • زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴ اعلام شد
  • (ویدئو) حمله به سفارت روسیه در مولداوی در زمان رای‌گیری
  • بهترین زمان سفر به قشم چه فصلی است؟
  • مطمئن‌ترین تکیه‌گاه برای انسان در زمان مشکلات
  • مدیریت خرید عید در طول سال
  • زمان یک‌طرفه شدن جاده چالوس اعلام شد
  • فیلم/ زمان عرضه میوه تنظیم بازاری شب عید