Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت مترو تهران برای سال آینده توسط شورای اسلامی شهر تهران در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محسن پورسید آقایی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم تنها درب ورودی و خروجی ضلع جنوبی مترو شادمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهاد معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برای افزایش قیمت بلیت مترو تهران برای سال آینده به شورای اسلامی ارسال شده و در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: پیشنهاد دادیم قیمت بلیت تک سفره از 800 به 1000 تومان افزایش یابد که اگر با طرح پیشنهادی ما مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو موافقت شود درآمد حاصل از آن موجب می شود که در سال آینده چند واگن خریداری کنیم.
به گفته پورسید آقایی تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بلیت مترو بطور کامل در زمینه خرید واگن جدید اختصاص پیدا می کند.
وی در ادامه از افتتاح تنها درب ورودی و خروجی ضلع جنوبی مترو شادمان خبر داد و گفت: روزانه حجم زیادی از شهروندان از این ایستگاه تردد می کنند و نبود درب ورودی و خروجی در ضلع جنوبی مترو شادمان سبب نارضایتی مردم می شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ایستگاه مترو شادمان فقط یک درب خروجی داشت، مردم اعتراض داشتند که هنگام خروج از این ایستگاه صف‌های طولانی تشکیل می‌شود و در برخی گزارش‌ها آمده بود که حدود 30 دقیقه زمان برای خروج از این ایستگاه طول می‌کشید، بنابراین ایجاد یک زیرگذر و ورودی دیگر از سمت جنوب خیابان آزادی در دستور کار قرار گرفت و ظرف سه ماه گذشته این پروژه تکمیل شد.
وی یادآور شد: با افتتاح این درب عبور و مرور از ایستگاه شادمان آسان‌تر شده و دسترسی به جنوب خیابان آزادی هم فراهم شده است.

** نصب 3 هواساز در تونل های ایستگاه شادمان
پورسید آقایی همچنین از شروع بکار 3 هواساز در تونل های ایستگاه شادمان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ایستگاه شادمان ایستگاه تقاطعی خطوط 2 و 4 است و با توجه به تردد بسیاری از شهروندان؛ 3 هواساز جدید با اعتبار 13 میلیارد تومان در تونل های ایستگاه شادمان نصب شد.
به گفته وی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم تا سال آینده پروژه های دیگری با اعتبار20 میلیارد تومانی در ایستگاه شادمان به بهره برداری می رسد.
معاون شهردار تهران اظهار کرد: در نظر داریم تا اردیبهشت ماه سال آینده 4 دستگاه پله برقی در ایستگاه شادمان راه اندازی شود.

** تجهیز ایستگاه های قدیمی مترو تهران در دستور کار قرار دارد
وی در ادامه از تجهیز ایستگاه های قدیمی مترو تهران خبر داد و گفت: طرح احداث زیرگذر مسیر غرب به شرق خیابان 15 خرداد در حال اجرا است و در چند ماه آینده درب غربی ایستگاه مترو 15 خرداد افتتاح خواهد شد.
به گفته پورسید آقایی طرح احداث زیرگذر از مترو 15 خرداد تا سبزه میدان نیز توسط پیمانکار در حال احداث است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو