Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:00:09 GMT

مرد گرگی که ۹۸ درصد بدنش را مو پوشانده است + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۷۳۲۰

مرد گرگی که ۹۸ درصد بدنش را مو پوشانده است + عکس

حوادث رکنا: یک مرد اهل کالیفرنیا که تقریبا همه بدنش از مو پوشیده شده است، لقب «پرموترین مرد جهان» را از آن خود کرده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، «لاری گومز» اهل سان برناردینوی کالیفرنیا، که 98 درصد بدنش از مو پوشیده شده لقب «پرموترین مرد جهان» را از آن خود کرده است. اوکه حتی روی صورتش هم موهای مشکی و بسیار ضخیمی دارد به «مرد گرگی» هم معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با نوعی مشکل ژنتیکی مادرزادی به نام «هایپرتریکوز» یا «پرمویی» متولد شده است. شاید در کل جهان کمتر از 100 نفر به این بیماری نادر مبتلا باشند که تعدادی از آنها هم از اعضای خانواده خودش هستند.
لاری گومز گفته است که در دوران مدرسه به علت ظاهرش بارها از سوی همکلاسی ها مورد تمسخر قرار می گرفت. اما زمانی که در هالیوود مشهور شد، یاد گرفت که ظاهرش را بپذیرد. او هم اکنون پرموترین مرد روی زمین نام گرفته است.
وی حتی به تازگی با بالا بردن اعتماد به نفسش توانسته است، ازدواج کند. لاری گومز بارها دیگران را تشویق کرده است که به ظاهر اهمیت زیادی ندهند و به دنبال خوبی های باطنی افراد بروند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که سه نفر دیگر از اعضای خانواده لاری هم با همین مشکل مادرزادی مواجه هستند. 
لاری گومز گفته است که ماهی یکبار موهایش را کوتاه می کند؛ اما این موها خیلی زود دوباره رشد می کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 848695 منبع: فارس برچسب‌ها عکس - عکاس والیبال - تیم ملی رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب