Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-27@09:52:34 GMT

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از فهرست اصل 44 خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۷۳۵۲

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از فهرست اصل 44 خارج شد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کرد که بر اساس مصوبه هیئت دولت این سازمان از فهرست اصل 44 قانون اساسی خارج شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بعدازظهر روز چهارشنبه (18 بهمن‌ماه) در آیین گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل آمفی تئاتر بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران اعلام کرد: به استناد تبصره 3 ماده 2 اصل 44 قانون اساسی و بر اساس مصوبه روز نهم بهمن ماه هیئت دولت در سال جاری ، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به طور کامل از فهرست اصل 44 خارج شد و به طور رسمی جزو شرکت‌های دولتی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابلاغیه خروج واگذاری سازمان بهداشت و درمان از فهرست اصل 44 که صبح امروز دریافت شد، تصریح کرد: سازمان خصوصی پیش‌تر به ما اعلام کرده بود که باید مطابق اصل 44 سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باید مدارکش را برای برگزاری مجمع به منظور خصوصی سازی ارسال کند، اما پس از پیگیری‌های مکرر و حمایت‌های مقام عالی وزارت نفت  نامه‌ای برای آقای طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی وقت ارسال و از ایشان درخواست شد مجمع را شرکت ملی نفت ایران برگزار کند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: در ادامه تلاش‌ها، نامه‌ دیگری تهیه و با امضای مهندس زنگنه، وزیر نفت برای آقای دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ارسال شد تا بررسی موضوع خروج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از فهرست واگذاری اصل 44 در دستور کار هیئت وزیران قرار گیرد.

سمیع گفت: براساس مصوبه اسفندماه 93 کمیسیون اقتصادی سازمان خصوصی سازی، مقدمات کار فراهم شد و سپس به دستور آقای دکتر جهانگیری این موضوع به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: مهر ماه امسال این بحث در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شد و در پی آن نامه‌ای برای وزارت نفت ارسال شد که به دنبال آن اینجانب به همراه محمد مهدی رحمتی، معاون برنامه ریزی وزارت نفت و مسئول اصل 44 در وزارت نفت، در کمیسیون اقتصای دولت متشکل از وزیران اقتصادی دولت برای ارائه توضیحات حضور یافتم و در پایان طرح خروج سازمان بهداشت و درمان از فهرست اصل 44 تصویب شد و در دستور کار هیئت دولت قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنین در آیین گرامیداشت سی و نهمین طلوع فجر با اشاره به ایثار و جانفشانی‌ها در آن ایام، تقارن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) را زمینه مناسبی برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی دانست.

آیین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، علی بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، جمعی از مدیران ستادی و همکاران بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران برگزار شد.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس