Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این ساختمان در زمینی به مساحت  یک هزار و ٣٤٠ مترمربع ساخته شده است .

رئیس کل دادگستری استان قزوین در آیین افتتاح این ساختمان گفت: هدف والای انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و اقامه عدل بود و حالا که با ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌های عده‌ای به این امر دست یافته ایم باید همه تلاش خود را برای اجرای بهتر این هدف به کار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر جهان گفت: در نقاط مختلف دنیا شاهد انقلاب‌های زیادی بوده ایم که قشر خاصی در آن شرکت داشته اند، اما انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمام اقشار مردم است.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی بر خلاف انقلاب‌های دیگر یک هدف الهی بود و همین موضوع باعث شده است تا دو جبهه شرق و غرب برای کاهش قدرت آن دست به دست هم دهند و به لطف خدا تا کنون ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

بهره برداری از ساختمان دادسرای عمومی تاکستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی، منبع تامین آب آشامیدنی روستای  آزاد ده از توابع شهرستان تاکستان دچار افت آبدهی شده بود که با حفر و تجهیز چاه مقدار سه لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی روستا اضافه شد.

بیرنوندی با اعلام اینکه برای این پروژه ۶ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: هم اکنون این روستای ۶۰۰ نفری از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند است.

وی افزود: عملیات بغل کنی چاه شماره دو این روستا توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با تلاش و مشارکت دهیاری انجام شد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها انجام می‌دهد ولی ضروری است با توجه به کمبود منابع آب، مردم نیز مصرف آب را مدیریت کنند تا همگان از آب در دسترس برخوردار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری