Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سپیدرود گفت: علی کریمی بهتر از هر کسی می‌داند که چه حرف‌هایی را مطرح کند.

حسین کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپیدرود برای بازی مقابل استقلال گفت: «بعد بازی مقابل استقلال خوزستان تمرینات خوب و بانشاطی را انجام دادیم و خودمان را برای یک بازی سخت مقابل استقلال تهران آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تیم بزرگی است و در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرد و قطعا در بازی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی کار سختی خواهیم داشت.»

کاپیتان سپیدرود در مورد صحبت‌های علی کریمی بعد از کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته و حواشی بوجود آمده بیان کرد: «من به عنوان کاپیتان این تیم وظیفه دارم که به بازیکنان جوان آرامش دهم. صحبت‌های علی کریمی بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان بخاطر اشتباهات زیاد داور بود. واقعا در چند بازی آخر امتیازات زیادی را بخاطر اشتباهات داور از دست دادیم. صحبت‌های علی کریمی از سر دلسوزی برای فوتبال بود و درست نیست که بخواهیم به این صورت به اسطوره‌های خودمان حمله کنیم.»

کعبی افزود: «بزرگانی مثل کریمی و دایی هزار سال دیگر هم در این فوتبال بوجود نمی‌آیند و باید قدر آنها را بدانیم. جوانانی که وارد فوتبال می‌شوند واقعا نیاز به حضور چنین چهره‌هایی در فوتبال دارند تا آنها را راهنمایی کنند. کریمی هم خیلی بهتر از هر کسی می‌داند که چه حرف‌هایی را مطرح می‌کند و نباید در مقابل آن واکنش‌های بدی نشان داد.»

وی در مورد حل مشکلات مالی سپیدرود با حضور مالک جدید باشگاه گفت: «جا دارد از زحمات آقای تن‌زاده تشکر کنم که واقعا بعد از حضورشان در سپیدرود و انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان آرامش دادند. واقعا قبل از حضور کریمی و تن‌زاده هیچ آرامشی در تیم وجود نداشت ولی در حال حاضر همه بازیکنان در فراغ بال فقط به فکر کسب نتایج خوب در ادامه لیگ هستند.»

کعبی افزود: «در چنین شرایطی که باشگاه بدهی زیاد داشت کمتر کسی این ریسک را می کرد که از جیبش هزینه کند اما تن‌زاده این ریسک را پذیرفت و تاکنون هم 30 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شد. با حضور چنین افرادی قطعا آینده خوبی در انتظار سپیدرود خواهد بود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901796

دیگر خبرها

  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!