Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@00:30:20 GMT

جدول زماني کنفرانس هاي خبري MWC 2018 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۷۹۵۶

جدول زماني کنفرانس هاي خبري MWC 2018 مشخص شد

خبرگزاري آريا - در نمايشگاه CES گجت‌هاي بسياري معرفي شدند اما جاي تلفن‌هاي هوشمند در اين رويداد خالي بود. خوشبختانه کنگره جهاني موبايل MWC 2018 قرار است تا دو هفته‌ آينده برگزار شده و موبايل‌هاي زيادي در جريان اين مراسم معرفي شود. اگر بخواهيم صادق باشيم، احتمال دارد که از 10 موبايل جديد در اين کنگره رونمايي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با جمع‌ آوري بيانيه‌ هاي شرکت‌ هاي گوناگون و اطلاعات لو رفته درباره‌ي موبايل‌ هاي مختلف به ليستي دست پيدا مي‌کنيم که به مخاطبين اجازه مي‌دهد زمان دقيق معرفي گجت هاي مورد علاقه خود را در تقويمشان علامت زده تا جزيياتي در مورد آنها از ديدشان ناديده نماند.
البته در نظر داشته باشيد که شرکت‌هايي بزرگي نظير ال جي، اچ تي سي، لنوو (موتو) و کمپاني‌هاي ديگر هنوز اطلاعاتي درباره زمان رويداد‌هاي معرفي تلفن‌هاي هوشمند جديدشان را اعلام نکرده‌اند.احتمالاً طي هفته‌هاي آتي توليدکنندگان بيشتري زمان رونمايي گجت‌هايشان را اعلام نمونه و بدين شکل نام خود را به اين فهرست وارد خواهند کرد.
برنامه‌ي دقيق رويداد‌هاي کنگره جهاني موبايل امسال MWC 2018 که قرار است از هفتم تا دهم اسفندماه برگزار شود به شرح ذيل خواهد بود:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند