Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:00:45 GMT

تازه‌های نشر توسط صدا و سیمای قم معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۸۰۸۷

تازه‌های نشر توسط صدا و سیمای قم معرفی می‌شود

قم - مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم از طراحی برنامه‌هایی برای معرفی تازه‌های حوزه نشر خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه معرفی کتاب کار خوبی است که از سال ۹۷ در این مرکز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه که در تالار شهدای مدافع حرم صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: رابطه کتاب و برنامه‌های رسانه‌ای رابطه چندگانه است که بخش معرفی کتاب یکی از این رابطه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از تکالیف جدی همکاران ما در حوزه طراحی برنامه به عنوان تهیه کننده و مجری مطالعه مستمر کتاب‌ها است، افزود: در اکثر برنامه‌ها قرار شده تا کارشناسان کتاب‌های مرتبط با موضوعی که در مورد آن سخن می‌گویند را معرفی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اینکه اقتصاد نشر ضعیف دیده می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه در حوزه نشر فرهنگ تبلیغ را در بین ناشران نداریم لذا مجموعه ناشران و کسانی که در حوزه کتاب فعالیت دارند باید به اقتصاد نشر توجه کنند.

وی از طراحی برنامه‌هایی با حداقل هزینه برای معرفی تازه‌های حوزه نشر خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه معرفی کتاب کار خوبی است که از سال ۹۷ در صدا و سیمای قم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به جریانات اخیر در کشور، افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که رسانه در جهت امید زایی انجام می‌دهد، این است که دستاوردها در عرصه‌های مختلف را به مخاطبین معرفی می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به دشمن شناسی و نقشه‌های دشمن در مأیوس کردن مردم اشاره کرد و ابراز داشت: در این حوزه نیز برنامه‌هایی طراحی شده که روی آنتن است.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم در ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن‌ماه، گفت: سینمای فجر را برای اولین بار روی آنتن بردیم و برنامه‌هایی برای معرفی دستاوردها و اهداف انقلاب داریم.

حجت الاسلام نیاسر با اشاره به اینکه در این ایام بیت قدیمی امام راحل در قم یکی از لوکیشن‌های ما است، افزود: هر روز برای شبکه‌های ملی و استانی از بیت امام خمینی(ره) برنامه‌هایی تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای شب‌های منتهی به راهپیمایی برنامه‌های گسترده‌ای خواهیم داشت، گفت: امسال علاوه بر پخش زنده راهپیمایی در قم از راه پیمایی کهک نیز ارتباط زنده خواهیم داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)

عصر ایران - در گستره وسیع مراتع داخلی مغولستان، گروه معماری Ger Atelier و Inner Mongolian Grand مرکز اجتماعی چمنزار را معرفی کرده اند؛ مجموعه‌ ای از ساختارهای متمایز که چادرهای سنتی مغولی را با چهارچوبی معاصر بازسازی می‌ کند و به چالش‌ های توسعه پایدار در مناطق مرتعی می‌ پردازد.

 تیم طراحی یک سیستم ساختمانی سبک وزن پیش ساخته را معرفی کرده که برای طبیعت محلی، منابع و جامعه مد نظر کاملا مناسب است. در واقع نوعی آلاچیق یا چادر سنتی مغولی با ساختار چوبی سبک توسعه یافته است که از الگوهای طراحی سکونتگاهی جدید پیروی می کند. این سیستم خود را با انواع فضاهای مسکونی مدرن و تکنیک های ساخت و ساز مربوط به اقامتگاه های مرتعی تطبیق داده است.

چادر سنتی مغول ها

مرکز اجتماعی چمنزار در پاسخ به نیازهای ساکنین طراحی شده و در این راستا ساختارهای تعمیر و نگهداری به روز، سیستم های انرژی کارآمد و فناوری های هوشمند را به منظور افزایش پایداری و زیست پذیری ترکیب می کند. در انتخاب مواد و مدل‌ سازی ساختاری، کارایی، یکنواختی و مقرون‌ به‌ صرفه بودن در اولویت قرار داشته و در عین حال به مسائلی مانند عایق بندی حرارتی پرداخته شده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خانه 24 متری با تمام امکانات، نورگیری حداکثری، کیفیت بالا و مقاومت تضمین شده (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید