Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «سرفراز موصلی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث آموزشی شهرستان لامرد، افزود: توسعه و بازسازی فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت خیرین دارد که خیرین شهرستان لامرد مشارکت بسیار بالایی در زمینه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی داشته اند و هم اکنون پیشرفت خوبی در بیشتر پروژه های نوسازی مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 36 پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت 180 کلاس درس در 24 هزار متر مربع زیر بنای آموزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

موصلی گفت: این پروژه ها شامل 30 باب آموزشگاه با ظرفیت 180 کلاس درس و 6 باب فضای پرورشی شامل کانون فرهنگی، سالن ورزشی و نمازخانه که با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مبلغ 225 میلیارد ریال اعتباری که برای ساخت این فضاها هزینه شده، 25 درصد از محل اعتبارات استانی، 35 درصد از محل اعتبارات ملی و 40 درصد نیز از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز تامین شده است و  خیرین در ساخت 20 باب از این مراکز نقش داشتند که جای قدردانی از آنان دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس همراه مدیر دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لامرد و جمعی از کارشناسان نوسازی و نمایندگان خیرین مدرسه‌ساز لامرد از برخی آموزشگاههایی که نیاز به بازسازی داشته، بازدید کردند و همچنین در جریان گزارش پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی این شهرستان قرار گرفت. 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن