Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مسئول فني بيست و هفتمين دوره مسابقات بين‌المللي بدمينتون جام فجر ايران گفت: رقابت ها در اين دوره از مسابقات بين المللي به دليل حضور بدمينتون بازان رنکينگ دار جهاني، بسيار سخت و نفس گير است.

ابوالفضل مهاجر بختياري، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حضور بدمينتون بازان رنکينگ بالاي جهان کار بازيکنان ايران براي کسب پيروزي را دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: با اين وجود در اين مسابقات که در زنجان درحال برگزاري است تيم 2 نفره مردان ايران در مرحله يک چهارم نهايي جدول `امير قاسمي و عليرضا قاسمي` از سد تيم اردن گذشت و مدال برنز خود را قطعي کرد که اميد است با شکست تيم 2 نفره هند به مرحله فينال راه پيدا کند.
مهاجر بختياري افزود: در بخش بانوان نيز از وجود بازيکنان توانمند برخورداريم و اميد مي رود در بخش 2 نفره بانوان نيز روي سکو قرار بگيريم.
وي ادامه داد: متاسفانه `ثريا قاسمي` که يکي از بدمينتون بازان شايسته و نخبه ايران است در اردوي آمادگي دچار آسيب شد و هرچند در بازي نخست خود خوب ظاهر شد اما به دليل آسيب ديدگي از گردونه رقابت ها خارج شد.
مشاور عالي فدراسيون بدمينتون گفت: براي کسب برتري بدمينتون بازان ايران در ميادين برون مرزي، نياز به آماده سازي بيشتري است تا آنان بتوانند در برابر تيم هاي قدر و بازيکنان صاحب نام جهان، توانمندتر ظاهر شوند.
مهاجر بختياري افزود: بدمينتون بازان شرکت کننده در مسابقات بين المللي بدمينتون فجر ايران در پي ارتقاي رنکينگ جهاني خود براي کسب سهميه المپيک 2020 توکيو هستند و به همين خاطر در اين دوره از رقابت ها براي قرار گرفتن بر روي سکو، تلاش وافر مي‌کنند.
به گزارش ايرنا، بدمينتون بازان 15 کشور آلمان، ترکيه، هند، جمهوري آذربايجان، ويتنام، اردن، عراق، ميانمار، استراليا، مالزي، پرتغال، مکزيک، سوريه، مولداوي و ايران در اين مسابقات که در 2 بخش بانوان و مردان و به صورت انفرادي و 2 نفره از 16 تا 19بهمن جاري در مجموعه ورزشي مادران و کودکان برگزار مي شود، حضور دارند.
6084/6085
خبرنگار: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی