Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 13 در جلسه‌­ای با اداره آموزش و پرورش، از بسیج عمومی و مشارکت دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی بی سوادی در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان‌زاده در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی که با حضور رئیس و معاونین سازمان آموزش و پرورش با محوریت ریشه کنی بی سوادی در منطقه برگزار شد، سنگ بنای توسعه محلات منطقه را آموزش برشمرد و گفت: با توجه به شعار شهردار تهران مبنی بر «تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی» و اهمیت آموزش در جهت رشد منطقه، بستر لازم را برای اجرای این طرح به نحو شایسته در منطقه آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر ریشه‌کنی معضل بی‌سوادی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، به سوادآموزی در محدوده منطقه شتاب بخشیده و بتوانیم این معضل را در محدوده ریشه کن کنیم.

همچنین شهردار منطقه در این جلسه پیشنهادی مبنی بر نامگذاری سال 97 در تقویم آموزشی منطقه به عنوان سال ریشه کنی بی سوادی مطرح و اظهار کرد: ریشه کنی بی سوادی بسیج عمومی در منطقه را می‌طلبد و هر دستگاه اجرایی از قبیل امور مساجد، کمیته امداد، آموزش و پرورش باید با توجه به مخاطبان خود در راستای جذب افراد بی‌سواد تلاش کند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز با اعلام اینکه تعداد نفرات بی‌سواد در منطقه حدود 1200 نفر برآورد شده است ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در اجرای این طرح بزرگ، خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه شامل استفاده از فضاهای آموزشی سراهای محلات، فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به سواد آموزی و.. شد.

شناسایی کارگران فصلی بی‌سواد و توجیه آنها جهت شرکت در کلاس‌های سوادآموزی و معرفی و شناسایی بی‌سوادان ساکن در منطقه جهت شرکت در کلاس‌ها آموزشی، شناسایی و پالایش افراد بی‌سواد ساکن و مهاجر به منطقه از طریق سامانه کمیته امداد از جمله مصوبات این جلسه بود که مقرر شد در دستور کار این منطقه قرار بگیرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود