Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@16:10:26 GMT

دو معدنچي در آفريقاي جنوبي جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۸۳۴۱

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، ­براثر ريزش معدني در آفريقاي جنوبي، دو معدنچي روز چهارشنبه جان باختند. اين معدن به گروه سيباني گلد Sibanye Gold تعلق دارد. اين گروه مالک معدني است که هفته گذشته يکهزار نفر از کارکنان آن در زير زمين گرفتار شدند. 

سيباني گلد در بيانيه اي اعلام کرد « براثر ريزش معدن، دو تن از کارکنان معدن کلوف Kloof  در گلن هاروي Glenharvie در جنوب غربي ژوهانسبورگ به شکل مرگباري زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هنگام حادثه، بهره برداري از چاه هاي اين معدن متوقف شد. هفته گذشته در معدن ديگري که باز هم به سيباني گلد تعلق دارد، نزديک به هزار معدنچي به مدت 30 ساعت در زيرزمين گرفتار شدند. علت اين حادثه قطع برق ناشي از طوفان بود. با وصل شدن برق، همه اين معدنچيان به سلامت خارج شدند. 

اتحاديه ملي معدنچيان در بيانيه اي اعلام کرد « ما درباره امنيت کارکنان به شدت نگرانيم. ما نمي خواهيم جان و اعضاي بدن خود را از دست دهيم. »

براساس آمار اتاق معادن، در سال 2016،‌ 73 نفر در معادن آفريقاي جنوبي جان باخته اند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند

یک مقام درمانی در غزه با اشاره به شرایط سخت و دشوار در این منطقه، اعلام کرد که کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه جان باختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر بخش کودکان بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه تاکید کرد که نظام سلامت در این باریکه به کلی فرسوده شده و فروپاشیده است و اکنون شرایط بسیار سخت و دشواری برقرار است.

حسام ابو صفیه اظهار داشت: علی رغم درخواست‌های فراوان، کودکان زیادی را در نوار غزه به سبب سوء تغذیه از دست دادیم.

ابو صفیه تصریح کرد که شمال نوار غزه کاملا محاصره است و هیچگونه تجهیزات پزشکی در آنجا یافت نمی‌شود.

وی گفت لازم است فورا مقایر کافی سوخت برای همه بیمارستان‌ها ارسال شود و اجازه داده شود که تجهیزات لازم و کادر پزشکی به این منطقه اعزام شود.

صهیونیست‌ها ستون بهداشت غزه را تبدیل به قبرستان کردند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم