Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@20:29:46 GMT

برپایی جشن شکوفه های انقلاب کهریزک

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۸۴۸۴

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، محسن یوسفی با اعلام این خبر گفت: به منطور گرامیداشت دهه مبارک فجر و ترویج فرهنگ ارزشمند انقلاب در بین نونهالان و کودکان، جشن شکوفه های انقلاب با حضور شهردار و بخشدار کهریزک، حجت الاسلام موسوی امام جمعه بخش کهریزک، سعید فروغی عضو شورای اسلامی شهر و رییس آموزش و پرورش منطقه کهریزک در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول واحد امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری کهریزک اظهار داشت:در این مراسم که با هدف ایجاد شادی و نشاط انقلابی در بین نوآموزان شهر برگزار شد، بخشی از رویدادهای روزهای انقلاب در قالبی کودکانه برای این قشر روایت شد و با فضاسازی و آذین بندی سالن جشن، فضای مناسبی برای مهمانان به تصویر کشیده شده بود.
وی خاطرنشان کرد: شهردار کهریزک در پایان مراسم هدایایی را به رسم یادبود برای نوآموزان به مسئولان مرکز پیش دبستانی اعطاء کرد که از طریق وی در بین شکوفه های انقلاب توزیع شود.   برپایی جشن شکوفه های انقلاب کهریزک برپایی جشن شکوفه های انقلاب کهریزک برپایی جشن شکوفه های انقلاب کهریزک برپایی جشن شکوفه های انقلاب کهریزک

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام خاضع در جلسه بزرگداشت دهه کرامت افزود: دهه کرامت فرصت خوبی برای تبیین عقاید و باور‌های دینی جامعه برای پاسخ گویی به شبهات است.
وی افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تبیین جایگاه عفاف و حجاب مهمترین مسائلی است که باید در این دهه به آن توجه کرد.
خاضع تجلیل از دختران کارکنان، برگزاری جشن، اعزام مبلغ به مناطق محروم و کمتر برخوردار، آذین بندی ادارات و بازار، برپایی ایستگاه صلواتی، استفاده فرهنگی از ظرفیت تلویزیون‌های شهری، تولید محتوا برای فضای مجازی، توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومان، کمک برای زادی زنان و دختران جرائم غیرعمد و برپایی نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های این دهه در استان عنوان کرد..
مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان هم گفت: امسال ۴۰ عنوان برنامه شامل جشن‌های زیرسایه خورشید در شهر‌ها و روستا‌ها با حضور خادم‌های رضوی برگزار می‌شود.
ستار هدایت خواه گفت: در کانون‌های خدمت رضوی روز میثاق با امت و ولایت در نماز جمعه، میثاق یاران و بازدید از خانواده‌های شهدا، اهدا هدیه‌های جشن تولد، بحث کتاب و کتاب خوانی و نقد و بررسی آنها، برگزاری اجتماع رضوی، چهارشنبه‌های امام رضایی درمدارس، شعرخوانی، برپایی اجتماع برای حمایت از مردم غزه، غبار روبی گلزار شهدا، عیادت از خادم یاران، برپایی نمایشگاه، پیاده روی و نذرخون، از برنامه‌های کانون خدمت رضوی در استان است.
آیت اله حسینی نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: برنامه‌های دهه کرامت باید با نگاه خاص و به صورت ویژه برگزار شوند.

دیگر خبرها

  • شکوفه های بهاری در مشگین شهر
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • شکوفه های بهاری در سلسله لرستان
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان