Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و ارتباطات بین الملل؛ پیش از این یونس الستی عهده‌دار مسئولیت معاونت توسعه مدیریت ، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی ممنوع است

مدیرکل استاندارد استان تهران به فروشگاه‌های اینترنتی تاکید کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کننده، از عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری که مجوز استاندارد ندارند، خودداری کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین طاهری، با اشاره به ماده 15 قانون و تقویت و توسعه نظام استاندارد، تشریح کرد: بر این اساس هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاها و خدماتی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این‌گونه کالاها و خدمات بدون نشان استاندارد و یا تایید سازمان ملی استاندارد ایران ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی و اقبال عمومی به خرید غیر حضوری، نظارت‌های بازرسان استاندارد نیز گسترش یافته و این مهم طی مکاتباتی به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام شده است.

طاهری افزود: این فروشگاه‌ها به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و اطمینان از کیفیت و اصالت کالاهای عرضه‌شده در سامانه‌ها و فروشگاه‌های مجازی، می‌باید از عرضه کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند.

وی تاکید کرد: فهرست کالاهای مشمول استاندارد اجباری در درگاه سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی https://isom.inso.gov.ir/nst و اطلاعات واحدهای تولیدی تحت پوشش این سازمان به نشانی https://isom.inso.gov.ir/mans در دسترس عموم است.

این مقام مسئول در پایان ضمن توصیه به شهروندان نسبت به خودداری از خرید کالاهای غیراستاندارد به بهانه قیمت مقرون به صرفه آن، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطمینان از اصالت نشان استاندارد درج‌شده بر روی محصول، کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کرده و یا موارد شکایتی خود را با تلفن 1517 به کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • سرپرست تراکتور مشخص شد
  • سال ۱۴۰۳؛ خط پایان خودرو‌های باری و تجاری قدیمی
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • ۹۰۰ نفر مدیر کنترل کیفیت در استان زنجان فعالیت می کنند
  • تجویز دارو در ایران ۲ برابر استاندارد جهانی/ نیاز به بودجه ۱۵۵ هزار میلیاردی برای دارویار در سال آینده
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • عرضه کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی ممنوع است
  • سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه دانشگاه هایتک کرمان منصوب شد