Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، تعاونی محوری را رویکرد جدید این سازمان اعلام کرد و گفت: بر این اساس احیای شرکت های بزرگ تولیدی مثل شرکت های زراعی و کشت و صنعت در قالب تعاونی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اوسط هاشمی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح متمرکز 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای گنبدکاووس که استاندار گلستان نیز در آن حضور داشت، افزود : تحقق این رویکرد که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است به انجام کارهای جمعی بزرگ در کشور کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سازمان تعاون روستایی در نظر دارد همه تصدی گری ها را به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب واگذار نماید.
اوسط هاشمی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی که دو بال جمهوریت و اسلامیت را باهم دارد، هیچ مرزبندی قومی و مذهبی وجود ندارد و همه یک ملت هستند.
معاون وزیر جهادکشاوزی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی، همه اقوام و مذاهب در قالب ایرانی و مسلمان بودن و در سایه وحدت کلمه از ارکان مهم قدرت نظام هستند.
وی مردم را پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : بر این اساس هر نوع نگاه توسعه ای مدیران و مسوولان باید به رضایت و سعادت مردم ختم شود.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: مردم با شرکت در انتخابات، سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنند و ملت در مقابل هرگونه انحراف از مسیر امام و شهدا بدون ملاحظه می ایستد.
به گزارش ایرنا در این مراسم علاوه بر افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای گنبدکاووس که افزون بر 850 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و خواهد شد، عملیات اجرایی احداث گلخانه تولید بذرهای هیبریدی به مساحت 41 هکتار با سرمایه گذاری یک هزارو 840 میلیارد ریال بخش خصوصی و یک شرکت خارجی نیز در این شهرستان آغاز شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز توسعه کار آفرینی کردستان اظهار کرد: کردستان دارای مرز مشترک با کشور عراق بوده و نیاز است از دانش فناوری ارتباطات برای کمک به ایجاد زیرساخت استفاده کنیم.

وی افزود: در سنوات قبل در زمینه نرخ بیکاری کردستان عمدتاً در رتبه‌های یکم تا پنجم نرخ بیکاری کشور بودیم اما در تابستان سال قبل بهترین عملکرد را در کاهش نرخ بیکاری داشتیم.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری مهم است و باید زیرساخت‌ها تقویت شوند.

نوری ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را لازمه توسعه استان دانست و خاطرنشان کرد: براساس دستور رئیس جمهور باید به اشتغال فارغ التحصیلان زاگرس‌نشین بیشتر توجه شود تا در زمینه اشتغال و توسعه کردستان قدم مثبتی برداشته شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: کردستان استانی صنعتی نیست و توجه به تولید در توسعه کردستان مهم است و در این راستا سال قبل هر هفته یک روز را به نام «دوشنبه‌های تولید» نامگذاری کردیم که ۷۰ واحد تولیدی به عرصه تولید بازگشت.

وی اضافه کرد: امسال «شنبه‌های تولید» را راه‌اندازی کردیم که در راستای احیای واحدهای تولیدی بویژه واحدهای تولید گوشت مرغ و گوشت قرمز قدم برخواهیم داشت و هدفگذاری کردیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

نوری به وضعیت معادن استان پرداخت و گفت: کردستان در حوزه معدن رتبه یکم تولید طلای کشور را دارد و در حوزه ذخیره این ماده معدنی رتبه دوم کشور را داراست.

وی اعلام کرد: در حوزه کشاورزی و تولید توت فرنگی، گندم و انار رتبه‌های خوبی در کشور داریم و در حوزه صادرات و واردات نیز جا برای توسعه وجود دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان اذعان کرد: اگر نتوانیم علم روز را به این حوزه‌ها وارد کنیم مسیر توسعه و تحول را نخواهیم دید بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها در استان بهره ببریم.

نوری خاطرنشان کرد: به مدیران و مسؤولان دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید شده که ۲۰ درصد از تسهیلات را به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: انتقال دانش‌های فناوری به کشور عراق نیز از اولویت‌هایی است که مورد توجه خواهد بود.

کد خبر 6088063

دیگر خبرها

  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان