Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: از نحوه بازی و کسب این پیروزی بسیار خوشحالم. ما احترام زیادی به صنعت نفت می‌گذاریم. پارسال به این تیم باختیم و امسال هم در جام حذفی ما را شکست دادند. صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر این برد یک تبریک ویژه به هواداران‌مان می‌گویم. این بهترین پیش‌بازی برای شروع لیگ قهرمانان است.
او ادامه داد: ما قدم بزرگی برای قهرمانی در این فصل برداشتیم. طبیعی است که در بازی‌های بعدی هم به دنبال همین شیوه بازی و کسب سه امتیاز باشیم. یک تبریک خاص هم به بازیکنانم به خاطر بازی خوب‌شان و این پیروزی می‌گویم.
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به فشرده بودن بازی‌های صنعت نفت پیش‌بینی این بازی راحت را کرده بود یا خیر بیان کرد: دوباره می‌گویم که ما به صنعت نفت احترام گذاشتیم. نمی‌خواهم بگویم آن‌ها بد بازی کردند بلکه ما خوب بازی کردیم. ما در تهران هم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم. در جام حذفی هم همین طور. اما آن‌ها شانس‌شان در ضربات پنالتی بیشتر از ما بود.
او اضافه کرد: از این به بعد برنامه کاری ما بسیار فشرده خواهد بود. مانند گذشته که هر ۴ روز یک بار مسابقه می‌دادیم. ما نیمکت خیلی خوبی داریم. از بازگشت کامیابی‌نیا خوشحالیم چرا که تک تک بازیکنان برای ما بسیار ارزشمندند.
برانکو در مورد شناختش ازصنعت نفت آبادان هم گفت: ما هر تیمی را آنالیز می‌کنیم و این مختص به صنعت نفت آبادان نیست. بازی‌های قبلی این تیم را نگاه کردیم اما پرسپولیس فقط به دنبال تغییر در فلسفه خودش است. ما بعد از هر بازی نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان‌مان نشان می‌دهیم اما در نهایت این بازیکنان هستند که نتایج را در زمین رقم می‌زنند. با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمان ایران است فرقی ندارد که ما در خانه بازی می‌کنیم یا بیرون. هرگز خودمان را با حریف تطبیق نخواهیم داد اما به هر حریفی احترام می‌گذاریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی نکردن مسلمان نیز اظهار کرد: من تصمیم گرفتم که این بازیکنان را اضافه کنم. سیامک نعمتی را هم داریم که بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است. ما برای انتخاب بازیکن گزینه‌های زیادی داریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی