Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - برانکو همچنان با آغوشی بازی پذیرای سوشا مکانی است.

به گزارش وبسایت نود، برانکو یک بار دیگر به سوشا مکانی رسید. دروازه‌بانی که یک فصل کامل بلای جان او شده بود. در فصلی که پرسپولیس بیشترین امتیاز لیگ را کسب کرد ولی قهرمان نشد، رد پای سوشا پررنگ‌تر از همه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکانی با اشتباهات عجیب و باورنکردنی، گل به خودی‌ها و خروج‌های مرگبارش، به قدری تفاضل گل پرسپولیس را پایین آورد که تیم برانکو جام را به استقلال‌خوزستان تقدیم کرد. البته برانکو در طول فصل اعتراضی نسبت به سوشا نداشت و از او حمایت می‌کرد، ولی به محض پایان فصل، بیرانوند را جایگزین سوشا مکانی کرد. برانکو در دیدار مجدد با سوشا، همچنان با آغوشی باز پذیرای او بود. دیداری که این بار در جایگاه درست‌تری شکل گرفت. سرمربی پرسپولیس بعد از جدایی مکانی، پرسپولیس را قهرمان لیگ کرد و در آستانه تکرار این قهرمانی است. در آن سمت هم سوشا بعد از حذف نفت آبادان در جام حذفی، نیمکت‌نشین شد و جایگاهش را در آبادان هم از دست داده است.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید