Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@22:25:44 GMT

علیپور – امیری علیه طارمی – مسلمان!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۹۹۶۱

علی علیپور رکورد مهدی طارمی را شکست و حالا وحید امیری به دنبال عنوان آقای پاس گلی در لیگ هفدهم است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها یکی پس از دیگری رکورد یکدیگر را می شکنند و حالا نوبت به علی علیپور و وحید امیری رسیده است. این دو بازیکن در دیدار مقابل صنعت نفت روز درخشانی را سپری کردند و با همکاری یکدیگر، 2 گل به ثمر رساندند تا علیپور آقای گلی خود را قطعیت بخشد و امیری هم به محسن مسلمان نزدیک و نزدیک تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمان در فصل جاری 9 پاس گل داده و آقای پاس گل لیگ هفدهم است و حالا پس از او، وحید امیری با 6 پاس گل در رده دوم قرار دارد و در تعقیب اوست. باتوجه به نیمکت نشینی ادامه دار مسلمان، امیری شانس بالایی برای رسیدن به او دارد.

علی علیپور نیز با 2 گلی که وارد دروازه نوشی صوفیانی کرد، موفق شد رکورد مهدی طارمی در لیگ پانزدهم را که 16 گل بود را بشکند و حالا به دنبال شکستن رکورد این بازیکن در لیگ شانزدهم است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند