Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@21:05:33 GMT

جاعل 7 ميليوني در ونک بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۰۳۷۱

جاعل 7 ميليوني در ونک بازداشت شد

خبرگزاري آريا - رئيس کلانتري 145 ونک با اشاره به دستگيري يک جاعل اسکناس و چک پول‌هاي تقلبي، گفت: در بازرسي از مخفيگاه اين متهم بيش از هفت ميليون تومان اسکناس و چک پول‌هاي جعلي کشف شد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان،سرهنگ بهزاد ثابت راسخ، گفت: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران اين يگان مشخص شد که فردي ضمن جعل اسکناس و ايران چک اقدام به فروش اين پول‌هاي جعلي در سطح شهر تهران مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: شناسايي و دستگيري اين متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت که با ترفند‌هاي پليسي فرد مذکور در محدوده ميدان ونک شناسايي شده و در مخفيگاهش بازداشت شد.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهم هفت ميليون و 200 هزار تومان ايران چک جعلي، 2 فقره چک مسروقه سفيد امضاء، کارت عابر بانک جعلي و مقاديري مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ راسخ، تصريح کرد: متهم به کلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي انجام شده به جرم خود مبني بر جعل اسکناس و چک پول‌هاي تقلبي اعتراف و پس از تکميل پرونده در اختيار ماموران آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی