Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حقیقت شکل گرفته در ۲۲ بهمن یا پیش از آن نیست بلکه حقیقتی مستمر است که باید در تحولات جامعه همیشه اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: برخی وقت‌ها اگر موفقیت‌های انقلاب را در حیطه مادی معرفی کنیم دچار مشکل می‌شویم و باید نگاه جامع به انقلاب کرد تا از به چالش کشیده شدن نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدماتی در این چهار دهه از عمر انقلاب برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشت، اظهار کرد: در استان ما تحول انقلاب متفاوت‌تر از سایر جاهاست و باید به خوبی تبیین شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان تاکید کرد: ما به انقلابی پس از انقلاب نیاز داریم تا اهداف و آرمان‌هایی که محقق نشده محقق شود.

وی سکوت در مقابل برکات انقلاب را درست ندانست و گفت: باید نیاز‌ها و موانعی که در برابر انقلاب قرار داده شده تبیین شود که آیا ما بدعمل می‌کنیم و یا این که، چون می‌خواهیم درست عمل کنیم قدرت‌ها نمی‌گذارند.

آیت الله ملک‌حسینی با بیان اینکه انقلاب می‌تواند از خود دفاع کند و باید آن را از مظلومیت خارج کنیم، افزود: باید دید چه قدر سپاس‌گزاری از انقلاب کرده ایم و چقدر واقعیت‌های دیروز و امروز را گفته‌ایم.

وی اظهار کرد: انحراف مسئولان گاهی از مطالبات ناصحیح مردم هم صورت می‌گیرد لذا نباید همیشه مردم را مطالبه‌گر کرد بلکه باید مطالبه‌ها صحیح باشد و این نیازمند آگاهی بخشی صحیح به مردم و اصلاح رویکرد‌ها در تبیین سطح توقعات از انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم بین نظام اسلامی و دولت‌ها تفکیک نمی‌کنند و موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌ها دولت‌ها را به پای نظام می‌نویسند.

آیت الله ملک‌حسینی افزود: موفقیت یک دولت و عدم موفقیت ان متاثر از دولت‌های گذشته است و باید از عملکرد خوب دولت‌ها دفاع و از نادرستی در تصمیم سازی‌ها انتقاد کرد.

وی بیان کرد: مردم اگر انصاف از ما مسئولان ببینند نسبت به انقلاب هم درست داوری خواهند کرد در حالی که خودمان به بدترین شیوه به دولت‌ها می‌تازیم و تمام خدمات و برکات را نادیده می‌گیریم، آن گاه توقع داریم مردم در خصوص انقلاب بد داوری نکنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات