Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: بر اثر تیراندازی در یک ساختمان در شهرستان ارومیه ۲ نفر به قتل رسیدند و قاتل متواری است.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، مصطفی حبیبی در این‌باره اظهارداشت: بر اثر تیراندازی در یک ساختمانی جنب کنسولگری کشور ترکیه در ارومیه ۲ نفر به قتل رسیدند که با ورود دادستانی دستور قضایی برای دستگیری قاتل صادر شد و پیگیری در این‌باره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این حادثه ۱۵ بهمن‌ماه سال‌جاری ساعت ۱۳:۵۰ در ساختمانی که ظاهراً موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور بوده رخ داده که در اثر آن یک نفر به قتل می‌رسد و نفر دوم نیز مصدوم که بعد از اعزام به بیمارستان فوت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این حادثه قاتل بعد از مثله کردن مقتول متواری شده، ادامه داد: بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه و عوامل انتظامی و آگاهی در محل حاضر شده و صحنه قتل را بررسی کردند.
وی، گفت: در بررسی‌ها کنار محل کار مقتول اتاقی با دستگاه‌های پیشرفته چاپ اسکناس وجود دارد که تعداد ۵ هزار و ۲۲۸ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی(۲۶۱ میلیون و ۴ هزار تومان پول ایرانی) و تعداد ۵ هزار و ۸۲۵ قطعه اسکناس جعلی ۲۵ دیناری کشور عراق(۱۴۵ هزار و ۶۲۵ دینار عراقی جعلی) کشف و ضبط شد.
حبیبی در پایان بیان کرد: آلات جرم پس از توقیف به آگاهی منتقل شد و دستور قضایی برای دستگیری قاتل نیز صادر شده و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.
قتل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی برچسب ها: قتل ، کنسولگری ترکیه ، چاپ اسکناس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن

.پایتخت یونان، آتن، از راه‌اندازی سیستم پرداخت‌های چندوجهی و بدون تماس برای بهبود تجربه حمل‌ونقل عمومی برای مردم محلی و گردشگران تا پایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل شهری آتن در حال راه‌اندازی یک سیستم دریافت کرایه در وسایل‌نقلیه عمومی شهر است که تردد را تسهیل و حمل‌ونقل عمومی را در دسترس‌تر می‌کند. در مرحله اول اجرای این سیستم کاربران اتوبوس‌های فرودگاه بین‌المللی آتن می‌توانند کرایه ۵.۵ یورویی خود را با استفاده از کارت بانکی بدون تماس یا کیف پول موبایل پرداخت کنند. این امر به سرعت با عرضه کامل خدمات سیستم جدید به مترو، تراموا، ترالی‌بوس و اتوبوس در شهر دنبال می‌شود.

اجرای این سیستم نمونه‌ای از چگونگی بهره‌گیری از یک ماژول دسترسی امن مجازی برای بهبود کارت‌خوان‌های قدیمی‌تر، همچنین کاهش هزینه‌های سرمایه و زمان ارائه خدمات است. سیستم جدید پرداخت کرایه حمل‌ونقل آتن یک افزونه ماژولار کوچک است که درون دستگاه‌های اعتبارسنجی موجود در وسایل‌نقلیه جای می‌گیرد تا پرداخت‌های حلقه باز حمل‌ونقل را فعال کند. این سیستم می‌تواند بدون تغییرات عمده در سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای دستگاه‌های موجود با کاهش اتکا به تأمین‌کنندگان مالی برای ایجاد تغییرات عمده و جزئی در ترمینال‌ها و دستگاه‌های دریافت کرایه موجود همراه باشد و با همکاری چندین متخصص پردازش پرداخت‌های حمل‌ونقل آتن در همکاری نزدیک با سهامداران کلیدی مانند بانک ملی یونان در دست اجرا قرار دارد.

پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز فاز اول این پروژه در پایان سال ۲۰۲۴، شهروندان و گردشگران را از تجربه ارتقا یافته سفر در منطقه کلان‌شهری آتن بهره مند خواهد کرد.

کد خبر 751046

دیگر خبرها

  • دستکاری و مدیریت افکار عمومی در بستر رسانه‌ های اجتماعی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است