Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: چند روز خمار بودم تا اینکه به پیشنهاد چند مرد به خانه آن ها رفتم.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مریم هستم و 18 سال سن دارم، تا کلاس چهارم ابتدایی بیشتر ادامه تحصیل ندادم. پدر و مادرم از اوایل زندگیشان همیشه اختلاف داشتند، و وقتی 11 ساله شدم، مادرم از خانه رفت و بعد از طلاق، پدرم نیز ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران و خواهر ناتنی ام مرا اذیت و آزار می کردند و نمی خواستند من در خانه پدرم زندگی کنم.
پدرم هم طرفدار آنها بود و منم سعی می کردم زیاد در خانه حضور نداشته باشم. مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با پسری به اسم احسان آشنا شدم. وقتی ماجرای زندگی ام را برای او تعریف کردم، از من خواست که با او زندگی کنم.
سریع پیشنهادش را قبول کردم. وقتی به خانه اش رفتم بساط موادش به راه بود و می گفت که تفریحی استفاده می کند. به من نیز پیشنهاد کشیدن موادمخدر را داد و می گفت اگه بکشی حالت خوب می شود.
احسان و مواد تنها دارایی های من از مال دنیا بودند و تنها این دو را پرستش می کردم. هر چند می دیدم که دیگرآن دختر 18 ساله نیستم و اعتیاد چهره ام را از من گرفته است.
روزگار به همین منوال گذشت تا جایی که یک روز رفتم خونه احسان که مواد بکشم، اما دیدم خانه اش را فروخته و رفته، چند روزی خمار بودم تا اینکه به پیشنهاد چند مرد به خانه آنها رفتم و در ازای خواسته بی شرمانه خود مقداری مواد به من دادند و از آنجا به بعد کارم شد ...

نظریه کارشناسی
مهمترین عواملی که در شروع تن فروشی موثر است، عبارتند از؛ مسئولیت تامین مخارج، سابقه بازداشت و جرم Crime پدر، وضعیت تاهل، حضور در بین دوستان بی اخلاق. اختلاف و درگیری های بین پدر و مادر، بی تفاوت بودن به زندگی و سرنوشت، تربیت فرزند، مشکلات روحی و روانی پدر، محیط زندگی که عاری از هرگونه آرامش و تنش عصبی بوده در بزرگسالی تعامل بیشتری به به این کار دارند.

توصیه های کارشناسی
والدین شرایط و محیط امنی را برای فرزندان در خانه ایجاد کنند تا فرزندان، پدر و مادر خود را محرم اسرار خود بدانند و مشکلات و اتفاقاتی که در خارج از محیط خانه و بیرون می افتد را با آن ها در میان بگذارند تا پدر و مادر کمکشان کنند.
فرزندانی که پدر و مادر آن ها از یکدیگر طلاق گرفته اند به مراتب در آینده بیشتر به سمت آسیب های اجتماعی کشیده می شوند، لذا می طلبد زنان و مردان قبل از ازدواج حتما در کلاس های مشاوره قبل از ازدواج شرکت کنند تا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند که در آینده با آسیب طلاق مواجهه نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر کرجی در برابر دوربین/ این مرد شیطان صفت را می شناسید + عکس

عکس لحظه به لحظه حمله یک پدر به پزشک شیطان صفت در دادگاه / او دختر را در اتاق معاینه آزار داده بود!

شوهر صیغه ای از من درخواست های شرم آوری دارد

دختر 12 ساله در حمام موزیک گوش می کرد که ..! +عکس

خواستگاری شاه از فرح در آسمان تهران + فیلم فرود اضطراری وخواستگاری شوم

قرار شوم نوعروس با جوان غریبه!

سرقت مسلحانه پس از برخورد شهرداری با مرد دستفروش! + عکس

روح مرد غریبه پشت در خانه زن همسایه بود که ..!

کشف جسد زن پا برهنه در کوچه بن بست خیابان پیروزی تهران

بلای هولناکی که در ویلای چالوس بر سر یک زن آمد / دختر 10 ساله ام در اتاق دیگر خواب بود که ..!

حمله گله موش ها خیابانی به نوزاد 15 روزه + عکس

خودکشی عجیب و همزمان زن آرایشگر 32 ساله و شاگرد 22 ساله اش / مریم برای همه پیام مرگ فرستاد و ..!

مرگ هولناک یک خانواده در رودخانه کشکان لرستان + عکس

اقدام شوم نوعروس شب قبل از جشن عروسی / او به جوان دیگری علاقه داشت و ..! + عکس

انگیزه نامعلوم قتل عام مادر و دختر+ عکس

زن خوشگذران بی رحم دستگیر شد +عکس

عادل فردوسی پور به جای لیلا حاتمی وارد استیج شد و همه جیز را به هم ریخت ! + تصاویر

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد