Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@12:26:51 GMT

350 کیلوگرم مواد منفجره در "هرات" کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۱۴۳۴

350 کیلوگرم مواد منفجره در 'هرات' کشف شد

خبرگزاری میزان- سخنگوی فرماندهی پلیس هرات گفت: 350 کیلو گرم مواد منفجره و مقداری سلاح و مهمات از سوی طالبان در شهرستان گلران کشف شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عبدالاحد ولی زادهن سخنگوی فرماندهی پلیس هرات با اشاره به عملیات های اطلاعاتی و تجسسی نیروهای امنیتی برای مبارزه با طالبان و پاکسازی مناطق ناامن در هرات گفت: 350 کیلوگرم مواد منفجره به همراه سلاح و مهمات ان از مناطق شادمان و باغ کهنه شهرستان گلران هرات توسط نیروهای امنیتی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مقدار مواد منفجره و جنگ افزارهای سبک و سنگین مربوط به افراد زیر فرمان ملا سورگل و ملا محی الدین دوتن از فرماندهان مشهور طالبان بوده که در ان مناطق فعالیت‌های تخریبی و ضد دولتی را انجام میدهند.

ولی‌زاده گفت: به زودی تمام مناطق شهرستان گلران از وجود طالبان و دیگر گروههای مخالف دولت پاکسازی خواهد شد و امنیت به کلی تامین خواهد شد.

شهرستان گلران در شمال هرات از جمله شهرستانهای نسبتا ناامن به شمار می‌رود که مخالفین مسلح حکومت در برخی از مناطق آن فعالیت دارند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی گفت: بیش از ۵ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهرمند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی اظهار کرد: لازم است بدانیم ۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر در ۱۳۴ مورد عملیات امداد و نجات به ۵۰۲۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۲۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۱۸۶ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۱۵۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۲۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۲۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۱۲۹۳ تخته پتو، ۶۲۷ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۶۹۹ قوطی کنسرو، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۰ ست شست‌وشو، ۷۶ ست بهداشتی و ۳۷ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر بین متأثران توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: ۲۱۹ تیم عملیاتی متشکل از ۷۷۷ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 750680

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب