Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشعل گاز ۱۴ روستای شهرستان ساوه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط استاندار مرکزی بصورت نمادین در در روستای نیوشت این شهرستان روشن شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، با حضور استاندار استان مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان ساوه، مشعل گاز ۱۴ روستای شهرستان ساوه بمناسبت دهه مبارک فجر توسط سید علی آقازاده استاندار مرکزی بصورت نمادین در در روستای نیوشت این شهرستان روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روستاهایی که از لوله کشی گاز سراسری بهره مند شدند شامل روستاهای نیوشت، سیلیجرد، باغشاهی، چرمک، یولاق، قلعک، اکبر آباد، یکه باغ، طرخوران، جعفرآباد، سیدآباد، چنار، سرآسیاب می شود.

عملیات گازرسانی به این روستاها با هزینه سه میلیارد و ۵۲ میلیون ریال و ۹۱ هزار و ۶۳ متر شبکه صورت گرفت و هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره ‌مند شدند.

استاندار مرکزی در این سفر یک روزه که تا شامگاه ادامه داشت همچنین خط تولید مواد اولیه دارویی «تهران شیمی» را در شهر صنعتی کاوه افتتاح کرد، این شرکت با سرمایه ۷۵ میلیارد ریالی موجب اشتغال ۶۲ نفر شده است و ۲۷ نوع مواد اولیه دارویی تولید می کند.

این شرکت با مجموع تولید ۱۵۰ تن محصول در سال، شرکتی دانش محور است و تمامی نیروهای شرکت دارای تحصیلات کارشناسی و بالاتر هستند.

استاندار مرکزی همچنین شرکت تولیدی «ارجمند ره آورد پویا» تولید کننده انواع لوازم خانگی در شهر صنعتی کاوه را افتتاح کرد.

این شرکت با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی، ۵۲ محصول مختلف لوازم خانگی را تولید می کند و ۱۵۰ نفر را بصورت مستقیم مشغول کار کرده است.

آقازاده همچنین در مزار شهدای ساوه و منزل خانواده شهید «مهدی نظرفخاری» حاضر شد و از شرکتهای « آلومینیوم پارس» و « کاریزان خودرو» در شهر صنعتی کاوه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار مرکزی کلینیک ویژه تخصصی و تشخیص و درمان بیماری های سرطان  بیمارستان شهید مدرس ساوه را نیز افتتاح کرد.

لزوم معرفی برندهای ایرانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور

سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی در مراسم افتتاح شرکت «ارجمند ره آورد پویا» گفت: افزایش کیفیت محصولات داخلی و جلب اعتماد در خصوص خرید کالای ایرانی از حجم قاچاق کالا می کاهد.

وی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی موجب رهایی از وابستگی و اشتغال جوانان می شود و این شرکت توانسته است مفهوم اقتصاد مقاومتی را با پرسنل پرتلاش خود معنی کند.

آقازاده بیان کرد: در ابتدای دولت یازدهم ۲۴ میلیارد دلار کالای قاچاق هر سال وارد کشور می شد که سود آن برای ملت و دولت نبود و به تولید ملی ضربه می زد، اما با تلاش دولت این رقم در حال حاضر به نصف رسیده است.

وی ادامه داد: باید با فرهنگ سازی، مردم دست از خرید کالای قاچاق بردارند و با معرفی برندهای ایرانی اعتماد مردم را برای خرید جنس تولید داخل کشور ترغیب کرد.

بیکاری، بزرگترین مشکل کشور است

محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز گفت: برای توسعه کشور باید تولید صنعتی را رونق داد زیرا بزرگترین مشکل کشور، بیکاری است و اشتغال با رونق صادرات به وجود می آید.

وی افزود: با توجه به بالارفتن ارزش دلار، بهترین فرصت برای صادرات با توجه به ثابت ماندن حقوق کارگر و هزینه های انرژی فراهم شده است.

منصوری بیان کرد: سه سال سخت باقی مانده ریاست جمهوری ترامپ را در پیش داریم و باید با وحدت مشکلات کشور را با اقتصاد مقاومتی حل کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم

رحیم مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنیاد تعاون زندانیان با حدود ۸۲ سال سابقه فعالیت با دو هدف توانمند سازی زندانیان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای شغل به آنها در دوران محکومیت در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه سالانه هشتاد هزار نفر از زندانیان در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند گفت: همه زندانیان در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند و گواهینامه می‌گیرند که این مدرک قابل ارائه به مشاغل است و هیچ تفاوتی با سایر گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای ندارد.

مطهرنژاد در مورد اشتغال زندانیان گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق‌بگیر داریم که در حال تولید محصول هستند.

وی گفت: زندانیان در هزار واحد تولیدی در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار هستند و بیش از پنج هزار نوع محصول تولید می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود: این زندانیان محصولات کشاورزی تولید و در زمینه محصولات دامی، آبزیان، طیور فعالیت می‌کنند همچنین در کارخانجات متعدد صنعتی قطعات خودرو، قطعات صنعتی، لباس فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: از مجموع ۴۰ هزار نفر زندانی، روزانه ۱۸ هزار نفر آنها را به خارج از زندان‌ها با اجازه دستگاه قضایی در مجموعه‌های بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی هدایت می‌کنیم و در این واحد‌ها کار می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم