Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با حضور رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما ، نمایندگان مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه از 45 طرح فنی و عمرانی و پوشش 99 درصدی صدا و سیمای استان مرکزی در اراک افتتاح گردید

در این مراسم از پروژه های سامانه دیجیتال در شهرستان آشتیان ، ایستگاههای آهو و سرهرود، شهرستان اراک ، ایستگاههای شمس آباد، تکیه، قانیارق، ارکوین، بغدادی، ساکی، شهرستان تفرش ، ایستگاههای سرآبادان، کهلو سفلی، فریسمانه، بازرجان ، شهرستان دلیجان وایستگاه شانق شهرستان زرندیه ، ایستگاههای چهارحد، بلوبند، ویدر، ازبیزان، تیره، چناقچی علیا شهرستان ساوه، ایستگاههای استیجک، آقچه قلعه، دربند نوبران، بادام چالق، ورکبار، سنگک، مرقکان، شهرستان شازند، ایستگاههای دره پیری، نیازاغه، آقاچکندی، کتیران، گرکباغی، کیشان، بیاتان سوخته، شهرستان فراهان، ایستگاههای آرزومندودرشهرستان کمیجان ایستگاه میدانک و همچنین بهسازی وایجاد جاده دسترسی به ایستگاه آهنگران، سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه مستوفی از طریق فیبر نوری، طرح بازسازی اتاق فرمان استودیو تولید یک سیما، طرح بازسازی و تجهیز به ضبط موسیقی استودیو یک صدا، طرح بازسازی سالن SDH ، واحد سیار دوم تلویزیونی، تکمیل طرح حفاظت فیزیکی مرکز، نرم افزار اتوپلی پخش صدا، نرم افزار اتوماسیون گردش آفیش، انبارداری و پرسنلی پشتیبانی فنی؛ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پروژه بازسازی شبکه رایانه ای مرکز نیز آغاز گردید و برای این 45 طرح عمرانی اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده است

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در حاشیه این این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان مرکزی گفت: میانگین کشوری پخش دیجیتال صدا و سیما 91 درصد است.

وی ادامه داد : با توجه به افتتاح طرح های صداوسیما در دهه مبارک فجر استان مرکزی شاهد پوشش 99 درصدی در این  استان می باشیم

علیدادی تصریح کرد : در زمان کوتاهی یک درصد باقی مانده پوشش را در کمتر از یک سال آینده در استان مرکزی خواهیم رسید و تمام نقاط دور و نزدیک استان مرکزی از این پوشش بهره مند خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه ۵ خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت
  • تغییر ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران
  • گله از صدا و سیما در پوشش ندادن طرح نور