Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی انجمن حمایت از حقوق کودکان، انجمن حمایت از حقوق کودکان به عنوان نخستین انجمن فعال در حوزه حقوق کودک در کشور با مشارکت فرهنگسرای ارسباران روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه 1396 از ساعت 16 میزبان تمامی افرادی خواهد بود که در ماه‌های گذشته با دغدغه کرمانشاه و مشکلات پس از زلزله زیسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه با شعار «کرمانشاه ادامه دارد» در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و علاوه بر ارائه گزارش عملکرد انجمن حمایت از حقوق کودکان درباره خدمات ارائه شده در کرمانشاه توسط این سازمان، شامل پنل تخصصی «واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه» خواهد بود.

افراد حاضر در این پنل عبارتند از: محمد فرید لطیفی، معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کل کشور، شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر، فرید براتی سده، سرپرست وقت ستاد بحران سازمان بهزیستی، شهاب نادری، نماینده شهرستان‌های پاوه و جوانرود و ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی، نماینده رسانه‌های حاضر در مناطق زلزله زده و نماینده انجمن حمایت از حقوق کودکان.

از دیگر مدعوین این نشست نمایندگان رسانه‌ها و هنرمندان و ورزشکارانی هستند که در زلزله کرمانشاه و بحران‌های مشابه فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند هدف از برگزاری این نشست، تبادل اطلاعات در ادامه ی روند یاری‌رسانی هر چه موثرتر به آسیب‌دیدگان حادثه اخیر زلزله کرمانشاه است.

انجمن حمایت از حقوق کودکان ضمن ارج نهادن به همه افراد، سازمان‌ها و نهادهایی که طی این مدت یاری‌رسان افراد و به‌خصوص کودکان آسیب‌ دیده از زلزله کرمانشاه بوده‌اند، دعوت می‌کند تا با حضور در این نشست به هرچه پربارتر شدن این رویداد کمک کنند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی