Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@18:53:55 GMT

نکاتي براي انتخاب و خريد حلقه نامزدي

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۲۲۳۳

نکاتي براي انتخاب و خريد حلقه نامزدي

خبرگزاري آريا -
خريد حلقه نامزدي يکي از مهمترين خريدهاي قبل از عروسي براي زوج هاي جوان است. با انواع حلقه نامزدي و نکات مهم درباره قيمت و انتخاب حلقه نامزدي همراه ما باشيد.
حلقه نامزدي حلقه اي است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نمادي از ازدواج شما محسوب خواهد شد پس بهتر است قبل از خريد، آن را از هر نظر بررسي کنيد تا استفاده از آن براي شما ساده و راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال يک حلقه شيک و خاص هستيد، اين مطلب را بخوانيد تا بتوانيد حلقه اي مناسب طبق سليقه و بودجه موجود انتخاب کنيد اما قبل از آن بهتر است تفاوت بين حلقه و انگشتر را توضيح دهيم:

خريد حلقه نامزدي يکي از مهمترين خريدهاي قبل از عروسي براي زوج هاي جوان است
فرق حلقه با انگشتر
آنچه مسلم است اين است که حلقه با انگشتر فرق دارد. انگشترهاي بزرگ و پرنگين حلقه به شمار نمي‌آيند. معمولا حلقه ظريف و گاهي بدون نگين و ساده است اما گاهي نيز روي آن يک رديف نگين قرار دارد. حلقه نامزدي همچنين مي تواند تنها يک نگين درشت داشته باشد که در اين صورت سنگين‌تر به نظر مي رسد.
اگر نسبت به طرح و نقشه حلقه نامزدي‌ خود حساس هستيد و مدل هاي موجود در بازار را نمي پسنديد، مي‌توانيد يک جواهرسازي معتبر پيدا کرده و حلقه مورد نظرتان را سفارش دهيد.
جنس انواع حلقه نامزدي:
اولين قدم براي انتخاب حلقه نامزدي، انتخاب جنس آن است. فلزهاي قيمتي زيادي وجود دارد که شما بسته به سليقه، بودجه و سبکي که مي‌پسنديد، مي‌توانيد يکي از آنها را انتخاب کنيد. آنچه مسلم است اين است که استفاده از طلاي سفيد يا زرد براي حلقه نامزدي مرسوم‌تر است اما اگر مي خواهيد در هزينه ها صرفه جويي کنيد مي توانيد فلزات ديگري را انتخاب کنيد.
حلقه نامزدي از جنس طلاي زرد
طلاي زرد براي عروس و دامادهاي سنتي بهترين گزينه است. استفاده از طلاي 22 عيار به عنوان حلقه‌اي که هر روز بخواهيد ان را ست کنيد مناسب به نظر نمي‌رسد بنابراين بهتر است سراغ طلاي 18 عيار، 14 و يا 9 عيار برويد. اين حلقه‌ها با فلزهاي مقاوم‌تري ترکيب شده و براي اينکه هر روز از آنها استفاده کنيد مناسب‌تر هستند.
حلقه نامزدي از جنس طلاي سفيد
طلاي سفيد بهترين گزينه براي افرادي است که تمايل زيادي به تجمل‌گرايي و زرق‌وبرق نداشته و در عين حال دوست دارند يک تکه طلاي شيک و زيبا داشته باشند. يکي از مزاياي طلاي سفيد اين است که هر وقت روي آن خط يا خشي افتاد، مي‌توانيد به راحتي آن را تعمير کنيد تا مثل روز اول شود.
حلقه نامزدي از جنس پلاتين يا پلاتينيوم
حلقه هاي پلاتينيومي اخيرا طرفداران زيادي پيدا کرده اند و اغلب دختران جوان اين حلقه ها را به طلاي سفيد يا زرد، ترجيح مي‌دهند. پلاتينيوم که نوعي فلز سفيد رنگ است، مقاومت بالايي دارد و مي توان هر روز با خيال راحت اين حلقه‌ها را در دست داشت بدون اينکه لازم باشد نگران باشيد که نکند خط و خشي روي آن بيفتد. البته فلز پلاتين يا پلاتينيوم از طلا ناياب‌ تر بوده و قيمت بيشتري نيز دارد اما هرچه باشد، ماندني‌ است.

حلقه هاي پلاتينيومي اخيرا طرفداران زيادي پيدا کرده اند
انتخاب مدل انواع حلقه نامزدي
انواع حلقه نامزدي طرح دار
معمولا حلقه نامزدي و عروسي همراه با هم در انگشت عروس جاي مي‌گيرند بنابراين بايد از لحاظ طرح، رنگ و جنس با يکديگر هماهنگ باشند. اگر طرفدار زرق‌وبرق نيستيد، بهتر است حلقه نامزدي‌ شما يک حلقه‌اي معمولي و بدون نگين باشد تا بعدا حلقه عروسي خود را نيز از نوع ساده انتخاب کنيد.
انواع حلقه نامزدي نگين دار
اگر از طرفداران الماس يا ديگر سنگ‌هاي قيمتي بزرگ و پر زرق‌و برق هستيد و شرايط مالي‌تان هم اجازه مي‌دهد که حلقه‌اي الماس نشان تهيه کنيد، بهتر است سراغ برش‌هاي دايره‌اي يا پرنسسي (مربعي) برويد که جزو پرطرفدارترين برش‌هاي الماس براي حلقه نامزدي محسوب مي‌شوند.
بعد از معرفي جنس انواع حلقه نامزدي به نکات مهم در انتخاب و خريد حلقه نامزدي و ازدواج اشاره خواهيم کرد:
به نگين هاي حلقه دقت کنيد
هنگامي که مي‌خواهيد يک حلقه بخريد بايد به نگين‌هاي آن خوب دقت کنيد. بهترين حالت اين است که هر نگين در يک قاب از جنس طلا، محکم شده باشد چون در غير اين صورت احتمال افتادن و گم‌شدن نگين‌ها بيشتر است. نگين‌هايي که با چسب به انگشتر چسبيده‌اند ممکن است با يک ضربه و يا حتي زمين خوردن، از حلقه جدا شوند و دوباره جايگزين‌کردن اين نگين‌ها گران تمام خواهد شد.
حلقه جفت يا ست بخريد
يک پيشنهاد خوب براي زوج هاي عاشق اين است که سعي کنيد حلقه نامزدي خود را جفت يا ست بخريد. درست است که در اين صورت پيداکردن حلقه‌اي که هم براي يک مرد مناسب باشد و هم در عين حال ظرافت لازم براي دست يک خانم را داشته باشد سخت است اما به لطف طراحي‌هاي جديد و خلاقانه طراحان اين رشته، اين روزها حلقه‌هاي زيباي جفت زيادي در بازار وجود دارند که مي‌توانيد يک جفت از آن‌ها را انتخاب و خريداري کنيد.

سعي کنيد حلقه نامزدي خود را جفت يا ست بخريد
و اما در نهايت...
از انواع مدل حلقه نامزدي موجود در اينترنت ايده بگيريد
پيش از اينکه همراه همسرتان براي خريد حلقه به بازار برويد، بد نيست سري به اينترنت بزنيد ومدل‌هاي مختلف انواع حلقه نامزدي را خوب ببينيد و مدل‌هاي مورد علاقه خود را جدا کنيد. از طرف ديگر مي‌توانيد يکي دو بار بدون حضور همسرتان و به همراه يک دوست يا آشناي باتجربه سري به طلا فروشي‌ها بزنيد تا آخرين مدل‌هاي موجود در بازار را ببينيد و دست‌تان بيايد که اصلا چه مدل حلقه‌اي مي‌خواهيد و بعد با کمک همسرتان يکي را انتخاب کنيد زيرا مردها معمولا حوصله چند بار گشتن و بالا و پايين کردن بازار را ندارند.
اميدواريم از اين نکته هاي ريز اما مهم در موقع انتخاب و خريد حلقه نامزدي خود استفاده کنيد و يک خريد خوب و بدون پشيماني داشته باشيد.


مدل حلقه هاي نامزدي


حلقه هاي نامزدي


مدل حلقه هاي ازدواج

جديدترين مدل حلقه هاي نامزدي
گردآوري: بخش مد بيتوته
منبع : setare.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز

محمد جهانشاهی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و ضرورت صیانت از سفره های زیر زمینی ، امسال نیز طرح شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز آب در استان البرز به ویژه دشت های کرج و فردیس تشدید شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت آب ها تاکنون ۳۴۰ حلقه چاه آب مجاز در شهرستان های کرج و فردیس به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.

جهانشاهی افزود: سال گذشته ۸۰ دستگاه حفاری غیر مجاز چاه در ۲ شهرستان کرج و فردیس جمع آوری و توقیف شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های کرج و فردیس گفت: ۲۲ تیم ویژه شناسایی چاه های غیر مجاز و ناظر بر منابع آب سطحی و زیر زمینی در استان البرز فعال شده که بیشتر آن ها در کرج و فردیس مشغول پایش منابع آبی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به یک مصدوم در محور بروجن به بلداجی
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • تامین آب شرب شهر شریف آباد با حفر یک حلقه چاه جدید
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • حلقه اتحاد مازندرانی ها در ساحل خزر
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر