Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز چهارشنبه طی عملیاتی در خاک عربستان سعودی به مواضع نظامیان این کشور در جیزان حمله کردند و شماری از آن ها را از پای درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نفوذ به خاک عربستان سعودی، به مواضع مزدوران سعودی در روستای «قوی» و «وادی جاره» حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، یگان توپخانه ارتش یمن نیز مواضع نظامیان سعودی در «الدفینه»، «القرن» و «وادی جاره» جیزان هدف قرار دادند.
یگان توپخانه ارتش یمن پیش تر نیز مواضع نظامیان سعودی در جیزان را هدف قرار دادند که باعث فرار نظامیان از مواضع خود شد.
ارتش و کمیته های مردمی یمن در سال 2017، 45 بار خاک سعودی را هدف حملات موشکی قرار داده بود.
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در سال 2015 (فروردین 94) به بهانه حمایت از «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، تجاوز نظامی به این کشور را آغاز کرد.
شبک**9365**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی
مترجم: رضا میرزائی*

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی