Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم آفاقی ادامه داد: در این عملیات قریب به 2500 نفر از رزمندگان ایرانی وارد آب شدند که حتی یک نفر از این رزمندگان به جهت حفاظت مسایل امنیتی  دشمن قادر به شناسایی نشد و این کار با حساسیت و وسواس زیاد، از سوی فرماندهان دنبال می‌شد چرا که فاو برای عراق اهمیت ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: انقلاب اسلامی وابسته به هیچ قشر خاصی نیست و بر خلاف دیگر انقلاب ها که قسمتی از گروه جامعه منشا انقلاب بوده اند در ایران همه آحاد مردم در شکل گیری این انقلاب تاثیر داشتند و امروزه نیز همین مردمند که با حضور خود در صحنه های مختلف همچون راهپیمایی ها و انتخابات در سرنوشت خود و انقلاب نقش داشته اند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک گفت: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

او افزود: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند و پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت.

سرتیپ حسن زاده اعتقاد دارد: مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران ادامه داد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید.

این مقام ارشد نظامی می‌گوید: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

او اضافه کرد: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند در حالی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی را بگیرند ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام را نداشت.

سرتیپ حسن زاده یادآور شد: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند؛ ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر است ضمن آنکه جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه‌های ارتباط میان این ۲ مکان مقدس است.

عملیات «الی بیت المقدس» به دوران دفاع مقدس محدود نبود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران معتقد است: طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بودند، زیرا این عملیات مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

سردار حسن زاده تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم.

دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، گفت: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

او با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، افزود: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) است.

پادگان دوکوهه در فاصله ۴ کیلومتری شهر اندیمشک در استان خوزستان محل معراج رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و این پادگان در تمام سال به ویژه ایام نوروز میزبان کاروان‌های راهیان نور است.

پادگان دوکوهه نماد دلاوری و رشادت سردارانی، چون احمد متوسلیان، ابراهیم همت، حسین خرازی، احمد کاظمی و هزاران رزمنده در دوران دفاع مقدس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد
  • «وعده صادق» فصل جدیدی در تاریخ نظامی جهان است
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • پاسخ ایران به ماجراجویی بعدی صهیونیست‌ها سخت‌تر از عملیات «وعده صادق» است
  • بزرگترین حمله ترکیبی پهپادی و موشکی تاریخ علیه اسرائیل
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • عملیات وعده صادق صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زد