Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با فیلم «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر بود که به موضوع شهدای مفقود الاثر و اقلیت های مذهبی می پردازد.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم باشه آهنگر آماری از شهدای زرتشتی ارائه داد و گفت: نسبت شهدای زرتشتی نسبت به دیگر شهیدان دفاع مقدس به نسبت جمعیت این اقلیت مذهبی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار داده شده توسط کارگردان فیلم پس از جلسه و در حاشیه آن اعتراض یکی از خبرنگاران را به آمار ارائه شده در پی داشت.

فیلم دومی که در سینمای اهالی رسانه نمایش داده شد، فیلم «تنگه ابوقریب» ساخته بهرام توکلی بود که در زمان نمایش فیلم سالن های پردیس سینمایی ملت به طور کامل پُر شد و این فیلم مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفت.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم که با حضور بازیگران فیلم برگزار شد، جواد عزتی به دلیل اینکه نمایشی را در حال اجرا دارد زودتر جلسه را ترک کرد.

فیلم سومی که در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد "اتاق تاریک" به کارگردانی روح الله حجازی بود.

در نشست این جلسه تعداد کمی از خبرنگاران برای سوال از عوامل فیلم ثبت نام کردند ضمن اینکه حجازی انتقاد تندی به رسانه هایی داشت که درباره فیلم وی مطالب کذبی را منتشر و بازنشر کرده اند که بخشی صحبت های وی مورد واکنش بعضی از خبرنگاران قرار گرفت.

اما به صدا درآمدن آژیر سالن در زمان جلسه پرسش و پاسخ فیلم "سرو زیر آب" از نکات حاشیه ای پردیس سینمایی کلن در روز ششم جشنواره بود که بعدا اعلام شد به دلیل استعمال سیگار در راه روی پردیس اتفاق افتاده است.


ازدحام عکاسان و تصویربرداران در پردیس سینمایی ملت همچنام از نکات آزار دهنده سالن رسانه ها است که این اتفاق در روز ١٨ بهمن ماه باعث به وجود آمدن درگیری فیزیکی بین دو تن از عکاسان شد.

501

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی