Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار؛ به رغم توافق اصولي بين دو حزب مهم آلماني براي تشکيل ائتلاف و دولتي ائتلافي، در تاييد توافق در حزب سوسيال - دمکرات ترديدهاي زيادي وجود دارد.
سومين ائتلاف بزرگ در آلمان تشکيل مي شود. حزب اتحاد دمکرات - مسيحي و حزب سوسيال - دمکرات در خصوص تشکيل دولتي ائتلافي توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به مصالحه تن داد. وي پست وزارت دارايي را به سوسيال - دمکرات ها واگذار کرد. تصاحب اين کرسي براي مارتين شولتز اتفاق خوبي بود. شولتز براي حزبش عنوان وزارت امور خارجه را نيز به دست آورد.
گزارشگر فرانس بيست و چهار در برلين گفت: رئيس حزب سوسيال - دمکرات علاوه بر وزارت امور خارجه، کرسي وزارت امور خارجه را نيز براي حزبش تصاحب کرد. شهردار هامبورگ اولاف شُلتز براي تصاحب عنوان وزارت امور خارجه در نظر گرفته شده است. چنين موفقيتي موجب مي شود که حزب سوسيال - دمکرات بتواند خواسته هاي آلمان را در اروپا مطرح کند. اين در حالي است اين حزب که در ائتلاف بزرگ بين سال هاي دو هزار و سيزده تا دو هزار و هفده چنين موفقيتي کسب نکرد. ولفگانگ شويبله تمامي توان خود را روي مسايل مربوط به يورو و مسايل مالي متمرکز کرده بود. حزب سوسيال - دمکرات به تحميل خواسته هايش به اروپا فکر مي کند.
مجري گفت: عقد اين توافق گام نخست بود و کارهاي زيادي براي انجام دادن باقي مانده است. چرا که اين توافق مي بايست توسط اعضاي حزب سوسيال - دمکرات تاييد شود. اين طور نيست؟
گزارشگر پاسخ داد: قطعا همين طور است. چهار صد و شصت و چهار هزار عضو حزب سوسيال - دمکرات در هفته هاي آينده در خصوص اين توافق اعلام نظر خواهند کرد. يکي از دلايل طولاني و دشوار شدن مذاکرات براي عقد توافق نيز همين مسئله بود.

مارتين شولتز قصد داشت خواسته هاي مهم و مشاجره برانگيزي که در پايان ماه ژانويه توسط کنگره حزب سوسيال - دمکرات تعيين شده بود را محقق کند. در نهايت وي توانست به موفقيت هايي دست يابد. اما به رغم اين موفقيت ها در راس حزب سوسيال - دمکرات در مورد تشکيل ائتلاف راست و چپ ترديدهايي وجود دارد. حزب سوسيال - دمکرات قبلا دوبار با آنگلا مرکل همراه شده و با ناکامي هاي انتخاباتي مواجه شده است. نتيجه نظرسنجي از اعضاي حزب سوسيال - دمکرات نامعلوم است و براي مشاهده نتيجه مي بايست تا ابتداي ماه مارس منتظر ماند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد