Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - نخستین کارگاه یاوران معروف ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نخستین کارگاه یاوران معروف ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نیا از فضلا و اساتید حوزه علمیه کمالیه خرم آباد ، سید محمد شاهرخی دبیر شورای امر به معروف ونهی ازمنکر، واعضاء دیگر در سالن کنفرانس شماره 1 حوزه ریاست ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین علی نیا با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت :اجرای فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر بر همگان واجب است وباید سعی کنیم در همه زمینه ها از بروز منکر جلوگیری کنیم چرا که امر به معروف ونهی از منکر مبنای تعقلی وتعبدی دارد که در این زمینه روایات بسیاری از معصومین (ع) نقل شده است.

وی گفت: گستردگی مباحث در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر با توجه به منابع قرآنی ، روایات ، احادیث ،و اهل بیت (ع) بسیار است که این فریضه از نظر شخصی واجب عینی و از لحاظ حکومتی واجب کفایی می باشد.

گفتنی است: این کارگاه یکروزه به همت شورای امر به معروف ونهی از منکر در راستای بالا بردن سطح نگرش وآگاهی یاوران معروف و جایگاه امر به معروف ونهی ازمنکر و تاثیر گذاری آن بر آحاد جامعه اسلامی در ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان - پزشکی هسته ای - نظام پزشکی - آموزش پزشکی - فناوری پزشکی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان